Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت فوتسال رنکینگ امروز رده بندی هفتگی جدید تیم های ملی فوتسال جهان را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سایت فوتسال رنکینگ امروز رده بندی هفتگی جدید تیم های ملی فوتسال جهان را اعلام کرد که تیم ملی کشورمان با با کسب ۱۶۰۳ امتیاز در جایگاه ششم جهان و اول آسیا ماند.

تیم ملی برزیل با ۱۸۱۰ امتیاز در رتبه اول، اسپانیا با ۱۸۰۱ امتیاز در رده دوم و آرژانتین با ۱۶۹۴ امتیاز رتبه‌های اول تا سوم رنکینگ جهانی را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع ستاره لژیونر با توپ پُر در جام ملت‌ها

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران موفق شد با درخشش سعید احمدعباسی بازیکن باشگاه اسپانیایی وینا البالی والدپیناس با نتیجه سه بر یک تیم سرسخت و جنگجو افغانستان را شکست بدهد و تنها رقیب جدی‌اش در مرحله گروهی رقابت‌ها را از پیش‌روی بردارد. لژیونر فوتسال ایران که به ماشین گلزنی مشهور است، با دو شلیک غیر قابل در این بازی موفق به بریس شد تا عزم خود برای تصاحب کفش طلایی آسیا را به رخ بکشد.

احمدعباسی در دوره گذشته جام ملت‌های آسیا در دیدار با تیم ملی اندونزی دبل کرد، اما در پایان مسابقات موفق به کسب عنوان آقای گلی نشد و حالا در غیاب حسین طیبی، این فرصت را دارد تا با قریحه گلزنی‌اش به کفش طلایی جام ملت‌های آسیا دست یابد

این سومین دوره‌ای است که احمدعباسی با پیراهن تیم ملی در جام ملت‌ها به میدان می‌رود و با دو گل امروز برابر افغانستان، تعداد گل‌هایش را به ۱۰ رساند تا در بزرگ‌ترین آوردگاه فوتسال آسیا دو رقمی شود.

تفکیک ۱۰ گل‌ سعید احمدعباسی در جام ملت‌های آسیا؛

جام ملت های 2018: یک گل به میانمار
جام ملت های 2022: دو گل به اندونزی _ سه گل به چین تایپه _ یک گل به ویتنام _ یک گل به ژاپن

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود روز شنبه ( ۱ اردیبهشت ) و از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف تیم ملی بحرین خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • شروع ستاره لژیونر با توپ پُر در جام ملت‌ها
  • برد خفیف ایران بر افغانستان در گام اول جام ملتها
  • آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • تیم فوتسال افغانستان به مصاف ایران می رود
  • شمسایی: افغانستان تیم با استعدادی است
  • شمسایی: افغانستان می‌تواند شگفتی‌ساز شود
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| عزم ایران برای زدن ۲ نشان با یک تیر
  • حذف نوشاد عالمیان از جام جهانی ماکائو
  • بررسی رقبای ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا