Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@02:52:25 GMT

کشف گران‌فروشی روغن موتور در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۲۷۰۵

کشف گران‌فروشی روغن موتور در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف گران‌فروشی روغن موتور در زنجان خبر داد و گفت: متهم پرونده 2 میلیارد ریال جریمه شده است.

مرتضی ممیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان برخورد با متخلفین را سرلوحه کار خود داده و در این رابطه با جدیت فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به رسیدگی به پرونده‌های تخلف در اسرع وقت بیان کرد: هر یک از پرونده‌های تخلفاتی در شعبه ویژه تعزیرات رسیدگی می‌شود.

وی در ادامه از رسیدگی به پرونده گران فروشی روغن موتور توسط یک شرکت توزیع کننده خبر داد و گفت: طی بازرسی‌های انجام شده و گزارشات رسیده پرونده در شعب تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

ممیزی ادامه داد: پس از قطعی شدن حکم در شعبه مربوط، پرونده با اجرای احکام با 2 میلیارد ریال مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه به گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با دستگاه‌های ذیربط برای جلوگیری از احتکار نیز اشاره کرد و گفت: به علت حساسیت شرایط با متخلفان در این حوزه برخورد جدی انجام می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: پرونده گران فروشی قطعی حکم تعزیرات حکومتی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، غلامرضا سالاری گفت: پرونده نگهداری و فروش 2 هزار و 560 کیلوگرم شکر خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش 652 میلیارد و 800 میلیون ریال برای یک کارخانه قند در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی فارس رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و رعایت نشدن ضوابط اختصاصی کالاهای اساسی، تخلف انتسابی را محرز و با توجه به موجود نبودن شکرها، متهم را به پرداخت هزار و 305 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری گفت: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در بررسی از این کارخانه، گزارش تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی