Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@23:14:55 GMT

عروسی را به عزا تبدیل نکنید

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۲۸۲۵

عروسی را به عزا تبدیل نکنید

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان گفت: تا پیش از بازگشایی مجدد تالار‌ها گزارش‌های متعددی از برگزاری مجالس جشن و عروسی در باغات اطراف وجود داشت که متاسفانه رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی نادیده گرفته می‌شد و گا‌ها تجمعات بالای چند صد نفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی افزود: به ناچار و بنا به درخواست‌های مکرر، ستاد کرونا تصمیم گرفت که مجوز فعالیت تالار‌ها را با ظرفیت محدود ۵۰ درصدی صادر کند و علی رغم هشدار‌های مکرر، گزارش‌های دریافتی و بازدید‌های میدانی حکایت از بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی است.

حبیبی ادامه داد: در این زمینه با برخی از مدیران تالار‌ها برخورد قضایی شد، ولی کماکان از وضعیت نگران کننده است و از خانواده‌ها انتظار داریم که مجالس جشن و سرور خود را در صورت امکان به زمان دیگری موکول کنند.

او تاکید کرد: در صورت اصرار و ضرورت صرفا مراسم و مجالس بصورت خانوادگی و محدود برگزار شود و با ازدواج آسان، کم هزینه و ساده کرونا را ناکام و زندگی را برای خود و اطرافیان و دوستان شیرین کنیم.

به گفته مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین، هم اکنون ۲۱۷ نفر از هم استانی‌های به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و روزانه دو تا سه بیمار کرونایی در استان فوت می کنند .

بیشتر بخوانید بستری شدن ۲۱۷بیمار کرونایی در قزوین 

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد کرونا ویروس کرونا تالارهای پذیرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره سردار سرلشکر حجازی در باروق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   فرمانده سپاه باروق در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بویژه شهید سید محمد حجازی گفت : سردار شهید سید محمد حجازی مجاهدی با ایمان و راستین بود که برای خدمت به اسلام و انقلاب سر از پای نمی‌شناخت و همواره در راه اعتلای اسلام و انقلاب کوشید .

سرهنگ پاسدار فخرالدین حبیبی به اقدام دفاعی و تلافی جویانه سپاه ایران علیه رژیم  صهیونیستی اشاره کرد و افزود : در عملیات وعده صادق هیمنه رژیم اشغالگر قدس درهم شکسته شد و آثار این حمله تا سالیان سال در تاریخ محور مقاومت و جهان ثبت خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد : این عملیات نشان دهنده صلابت و قدرت نظامی روز افزون کشورمان است که باعث شد جهان مبهوت و متحیر این سطح از آمادگی و قدرت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی شود .

سرهنگ حبیبی با اشاره به اینکه اگر روزی دشمنان قصد توطئه نظامی علیه نظام را داشته باشد جوانان امروز همچون رزمندگان دیروز جان فشانی خواهند کرد، گفت: دشمنان به دنبال ترویج فضای دنیاگرایی، ولنگاری و اباحه ‌گری در جامعه هستند و به همین دلیل همه ما وظیفه داریم تا از ارزش‌های انقلاب پاسداری کنیم.

سرهنگ حبیبی در خاتمه گفت : ما باید یاد شهدا را گرامی بداریم تا به نسل جوان بگوییم که این کشور همچنان دشمن دارد، ما باید همیشه آماده در صحنه باشیم  دشمن دست از شما بر نمی‌دارد تحریم دشمنان تمام نشده، باید همواره برای حفظ دین و کشور آماده باشیم  این یادواره‌ها اعلام آماده باش در برابر دشمنان است.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت شهید حبیبی فر در گلزار شهدای زاهدان
  • برگزاری یادواره سردار سرلشکر حجازی در باروق
  • شعار «مرگ بر اسراییل» در تالار مرکزی رشت پیچید
  • فرودگاه و خیابان های دبی به رودخانه تبدیل شد! (+فیلم)
  • تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • مصوبات هشتاد و یکمین جلسه هیئت مقررات زدایی
  • تراکتور عامل جریمه 400 میلیونی شمس‌آذر
  • ایران در حال تبدیل به یک صادرکننده عمده تسلیحاتی در جهان است | اسرائیل با پاسخ پیچیده و تسلیحات پیشرفته ایران روبرو بود
  • عکس/ مراسم عروسی در چادرهای آوارگان در دیرالبلح
  • مصوبات مجلس در «لایحه تجارت» منجر به رونق اقتصادی می‌شود