Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@13:50:13 GMT

برای خرید کیبورد تبلت چقدر هزینه کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۲۸۷۸

برای خرید کیبورد تبلت چقدر هزینه کنیم؟

کیبورد بلوتوث مخصوص تبلت مدل Baseus به قیمت ۳۷۲ هزار و ۷۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. به گزارش پول نیوز، قیمت انواع  کیبورد تبلت در بازار  به شرح زیر است:   نام کالا  قیمت (تومان) کیبورد تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 4 مدل Type Cover 2,331,900 کیبورد بلوتوث مخصوص تبلت مارک Baseus 372,700  کیبورد تبلت مایکروسافت مناسب برای تبلت سرفیس پرو مدل Signature Type Cover 4,500,000  کیف کلاسوری کیبورد دار اکس پی پروداکت مدل TC1102 مناسب برای تبلت 7 اینچی 27,000  کیبورد Smart Keyboard 10.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 اپل 3,799,000  کیبورد تبلت مایکروسافت سرفیس 3 مدل Type Cover 2,300,000 کیبورد و اسپیکر آی هوم مدل IDM5 540,000 کیبورد تبلت مایکروسافت مدلSurface Go Type Cover 2,749,000

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: قیمت کیبورد تبلت بازار فروش کیبورد تبلت مایکروسافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، این شرکت یک مدل هوش مصنوعی به نامPhi-۳mini را معرفی کرد که می تواند از مدل هایی با ۲ برابر حجم خود در بنچمارک های مختلفی که زبان، کدنویسی و قابلیت های ریاضی را ارزیابی می کنند، عملکرد بهتری داشته باشد.

به گفته مایکروسافت، مدل های هوش مصنوعی کوچک تر برای انجام فعالیت های ساده تر طراحی شده اند تا شرکت هایی با منابع محدود راحت تر بتوانند از آنها استفاده کنند. یک کسب وکار می تواند با کمکPhi-۳ نکات مهم یک متن طولانی را خلاصه کند، چشم اندازهای مرتبط و روندهای صنعتی در یک گزارش تحقیق بازار را استخراج کند.

Phi-۳mini به سرعت در کاتالوگ مدل هوش مصنوعی سرویس ابر رایانشی مایکروسافت به نام آزور، Hugging Face یک پلتفرم ماشین یادگیری و همچنین Ollama ارائه خواهد شد.

کد خبر 6086397 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • تفاوت کیبورد مکانیکال و کیبورد گیمینگ: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین کیبورد
  • چطور با خرید در شیشه ای اتوماتیک و دزدگیر اماکن با هزینه کم، امنیت را بالا ببرید؟
  • خوزستانی‌ها از چه کولر گازی‌هایی استفاده نکنند
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت
  • پرداخت هزینه حمل و نقل به گندم‌کاران کشت قراردادی در ایلام
  • کولر گازی برای کدام مناطق، قبوض نجومی برق را همراه دارد
  • یک دستکش مخصوص با چراغ ضدآب + فیلم