Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@20:41:27 GMT

ترافیک سنگین از تهران تا قزوین

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۲۸۷۹

ترافیک سنگین از تهران تا قزوین

تین نیوز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور در ۱۹ تیر را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از میزان، سرهنگ نادر رحمانی گفت: تردد  در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.

وی افزود: ضمناً محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها اظهار کرد: ترافیک در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین  است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران از سفر به جنوب کشور پرهیز کنند/ ترافیک سنگین در محور‌های شمالی کشور

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر با تشدید بارش ها و بروز سیل در شهرهای جنوبی کشور از جمله سیستان و بلوچستان،  هرمزگان و خوزستان شاهد آبگرفتگی معابر و محورهای جنوبی کشور هستیم گفت: ۲۵ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بروز سیل مسدود شده اند که امیدواریم با همکاری نیروهای راهداری هرچه سریعتر این محورها بازگشایی شوند.

وی افزود: با توجه به انسداد محورهای اصلی ، فرعی و روستایی به مسافران توصیه می شود که از سفرهای غیر ضروری به این محورها پرهیز کرده و در صورت انجام سفر حتما از آخرین وضعیت جوی محورها از طریق سامانه ۱۴۱ مطلع شوند.

او در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور های شمالی گفت:  در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا مجلار ، محدوده های پل دزدبن ، انارک ، هزارچم ، ولی آباد و حدفاصل وینه تا بیلقان،محور فیروزکوه مسیر(شمال به جنوب) محدوده شهر دماوند و آزادراه پردیس – تهران و محور قدیم بومهن – تهران حدفاصل کمرد تا جاجرود هستیم.

وی افزود:  تردد روان در محور هراز و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور ها هم گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج محدوده پل کلاک، آزادراه قزوین - کرج – تهران محدوده های پل کردان و مهرشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک ،  آزادراه قم – تهران حدفاصل سعیدآباد تا پل شهید کاظمی و آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر گزارش شده است.

او تاکید کرد:ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع،محور امامزاده داود – تهران در برخی از مقاطع ومحور فشم – تهران حدفاصل حاجی آباد تا شمیران و محدوده گردنه قوچک گزارش شده است‌.

محرابی نیا  همچنین درباره آخرین وضعیت جوی محورها هم گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان های تهران ، البرز ، اصفهان ، اردبیل ، آذربایجان شرقی ، زنجان ، همدان و کردستان گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • مسافران از سفر به جنوب کشور پرهیز کنند/ ترافیک سنگین در محور‌های شمالی کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۱ فروردین ماه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج_ قزوین
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۹ فروردین ماه