Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون صمت استان کرمان از معرفی ۳۷۰ واحدهای صنفی آسیب‌دیده از کرونای استان به بانک و تایید پرداخت ۸ میلیارد ریال تسهیلات به این واحدها خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، امین غفاری‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از اسفندماه سال گذشته کشور ما و به تبع آن استان کرمان با مشکل شیوع ویروس کرونا مواجه شده است اظهار داشت: در راستای سیاست‌های دولت برای پیشگیری از شیوع ویرس کرونا تعدادی از واحدهای صنفی و صنعتی بالاجبار از یک ماه پیش از عید تعطیل شده و یا به‌طور موقت غیرفعال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در راستای حمایت از این کسب و کارهای آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا وزارت تعادن، کار و رفاه اجتماعی متولی پرداخت تسهیلات به این واحدها شده است و دستگاه‌های دیگر چون وزارت صنعت، معدن و تجارت بخشی از بار را بدوش گرفتند.

20 هزار کارگر کرمانی در سامانه بیمه بیکاری کرونا ثبت‌نام کردند1140 میلیارد تومان تسهیلات کرونا به استان کرمان اختصاص داده شدآخرین جزئیات مشمولان بیمه بیکاری در استان کرمان اعلام شد

معاون امور صنایع صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه براساس آخرین بخشنامه 12 میلیون تومان به واحدهای صنفی آسیب‌دیده و 16 میلیون تومان به واحدهای تعطیل شده بواسطه شیوع ویروس کرونا به‌ازای هر نفر شاغل بیمه شده تخصیص داده شده است گفت: این تسهیلات با نرخ 12 درصد و 24 ماه بوده و تا مهرماه تنفس دارد.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان و اصناف واجد شرایط پس از ثبت‌نام در سامانه کارا و پس از بررسی و تایید برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی می‌شوند افزود: تاکنون 370 پرونده ثبت نام شده در سامانه کارا، بررسی و به سیستم بانکی استان معرفی شده است.

غفاری‌نژاد عنوان کرد: تاکنون پرداخت 8 میلیارد ریال به اصناف آسیب‌دیده از کرونا در استان کرمان تایید شده و پرداخت تسهیلات به این واحدها توسط سیستم بانکی در دستورکار است.

وی با بیان اینکه هر چند در حوزه صنعت شدت آسیب کمتر بوده اما آنها نیز آسیب‌هایی دیده‌اند افزود: در برنامه داریم تا تسهیلاتی با نرخ 12 درصد به واحدهای صنعتی استان پرداخت شود که این تسهیلات جدای از تسهیلات کرونای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

معاون امور صنایع صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به تفاهم‌نامه با یکی از بانک‌ها امضا شده  گفت: به‌دنبال این هستیم تا از محل خواب سرمایه شرکت ملی مس که در استان کرمان چرخش دارد تا سقف 2 میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای آسیب‌دیده از کرونا در استان کرمان پرداخت کنیم.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان ویروس کرونا بیشتر بخوانید... معاون ‌استاندار مرکزی: هیچ تعللی در پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب‌دیده از کرونا ‌پذیرفتنی نیست‌ مشاغل در بخش کشاورزی هم تسهیلات کرونا می‌گیرند ۲۷۷۲ واحد تولیدی در استان مرکزی متقاضی دریافت تسهیلات کرونا هستند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان ویروس کرونا استان کرمان ویروس کرونا آسیب دیده از کرونا استان کرمان تسهیلات کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۹۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجوان بهزیستی زنجان پرداخت شد

روح اله خدابنده لو گفت: ایجاد اشتغال، پرداخت سرمایه کار بلاعوض و به کارگیری مددجویان از مهمترین درخواست های جامعه هدف بهزیستی است.

وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت کارفرمایان و مراکز آموزش فنی و حرفه ای و بهره گیری از ظرفیت شرکت‌ها، کارخانجات و حمایت های خیران از مهمترین راهکارهای اشتغالزایی برای مددجویان است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: افراد مشمول خدمات اشتغال برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به ۲ گروه مددجویی و غیر مددجویی تقسیم بندی می شوند.

وی یادآور شد: این گروه ها افراد دارای معلولیت، مددجویان نیازمند تحت پوشش و عضو موثر خانواده مددجوی غیرقابل بازتوانی هستند.

خدابنده لو خاطر نشان کرد: برادر یا فرزند بالای ۱۸ سال، بانوی سرپرست خانوار غیرقابل بازتوانی، افراد دارای معلولیت ذهنی، بیماران اعصاب و روان، والدین کودکان کار و خیابان و مادر فرزند امداد بگیر از جمله گروه های دارای شرایط دریافت تسهیلات قرض الحسنه بهزیستی هستند.

هم اکنون ۳۰ هزار خانوار شامل ۱۰۰ هزار نفر در استان زنجان تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند که ۶۴ درصد آنها مستمری بگیر و ۳۶ درصد از سایر خدمات بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی پرداخت شد
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۳۲۶ میلیارد تسهیلات به صنایع‌دستی گلستان
  • ۶۹۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجوان بهزیستی زنجان پرداخت شد
  • پرداخت ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی در مرند
  • ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به عشایر غرب خراسان پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۳۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنایع‌دستی گلستان
  • استرداد حدود ۱۰ میلیارد ریال به شاکیانِ واحدهای صنفی مشهد