Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@12:14:59 GMT

مردم می‌توانند با اطمینان به سینما بروند

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۳۰۹۱

مردم می‌توانند با اطمینان به سینما بروند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تقدیر از رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مدیریت پردیس سینمایی ساحل گفت: مردم می‌توانند با اطمینان در سالن‌های سینما حضور یافته و فیلم‌های مورد نظر خود را تماشا نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «رمضانعلی معتمدی» در بازدید از پردیس سینمایی ساحل اصفهان با تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی گفت: روند کار سینماهای استان با اعمال محدودیت‌های مربوط به ستاد ملی مبارزه با کرونا ادامه دارد و بدون شک اگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم نیز رعایت شود می‌توانیم هرچه زودتر کرونا را شکست دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تقدیر از رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مدیریت پردیس سینمایی ساحل خاطرنشان کرد: اکنون 50 درصد از ظرفیت سینماها استفاده و دستورالعمل‌ها در این خصوص رعایت می‌شود و مردم می‌توانند با اطمینان در سالن‌های سینما حضور یافته و فیلم‌های مورد نظر خود را تماشا نمایند.

 

وی اظهار امیدواری کرد شاهد استقبال بیشتر مردم از برنامه‌های فرهنگی هنری با رعایت دستورالعمل‌ها باشیم.

 

«سید مصطفی حسینی» مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان نیز در این بازدید به بیان توضیحاتی پیرامون نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در سالن‌های سینمایی پردیس سینمایی ساحل پرداخت.

 

حجت الاسلام معتمدی همچنین در ادامه با حضور و بازدید از سینما قدس اصفهان با مدیر این مجموعه به گفتگو نشست./

پایان پیام/129

منبع: شبستان

کلیدواژه: پردیس سینمایی ساحل سید مصطفی حسینی پردیس سینمایی پردیس سینمایی ساحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ۹ ایستگاه مترو اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر اصفهان با اشاره به اینکه ۹ ایستگاه متروی شهر اصفهان رنگ هنری و فرهنگی به خود گرفته گفت: مسافران می‌توانند در این ایستگاه‌ها به‌صورت زنده و کارگاهی روند تولید صنایع دستی اصفهان را ببینند.


سیدعلی معرک‌نژاد افزود: در نوروز امسال سه پهنه باغ غدیر، گلستان شهدا و گنجینه تخت فولاد به ترتیب به عنوان پهنه‌های تفریحی، معنوی و زیارتی اصفهان در اختیار شهروندان و مسافران قرار گرفته است.


وی با بیان اینکه ۴۰ درصد از تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۳۷ شهرداری از ابتدای فعالیت ستاد سفر تاکنون از سوی گردشگران بوده گفت: مسافران نوروزی شهر اصفهان می‌توانند از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۳۷، از مکان‌های اسکان این کلان‌شهر مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • مسافران حرمت ماه رمضان را نگه دارند
  • تداوم رونق سینمایی در نوروز رمضانی؛ گیشه به ۷۶ میلیارد تومان رسید
  • خانۀ سپنتا را به موزۀ سینمای اصفهان تبدیل کنید
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»  
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»
  • باز زنده سازی ساحل کارون و توسعه پارک های اهواز
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ۹ ایستگاه مترو اصفهان
  • تلویزیون امسال هم به نفع سینما کنار نکشید؟
  • ۹ ایستگاه‌ مترو اصفهان نمایشگاه صنایع دستی می‌شود
  • مهروموم ۱۳ خوراک‌فروشی استان بوشهر به‌دلیل رعایت نکردن بهداشت