Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مراسم افتتاح ۵ طرح صنعتی و معدنی در استان‌های اصفهان، فارس و سیستان و بلوچستان با ارتباط تصویری رییس جمهور برگزار شد. تاریخ انتشار: 11:17 - 19 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۶۰۵۰ خبرگزاری میزان - مراسم افتتاح ۵ طرح صنعتی و معدنی در استان‌های اصفهان، فارس و سیستان و بلوچستان با ارتباط تصویری رییس جمهور آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته سرپرست وزرات صمت این طرح‌ها قرار است در سه استان بهره‌برداری شود.

سرپرست وزرات صمت بیان داشت که ارزش ریالی طرح‌هایی که قرار است امروز مورد بهره‌برداری قرارگیرد شو ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است.

قرار است در این مراسم با دستور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی طرح توسعه شرکت گسترش صنایع بافت بلوچ، واحد آرمان نوین گستر کنارک، بخش نخست بازسازی مجتمع انبار‌های مکران در چابهار، طرح مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد و طرح شهدینه آران هشت بهشت افتتاح شود.
تکمیل می‌شود ...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری از احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، فضل‌الله رحمتی در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری و کمیته هماهنگی اشتغال استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امسال در راستای تحقق شعار سال تأمین مواد اولیه و تسهیلات مورد نیاز تولید از اولویت‌های اجرایی صمت است.

وی با تأکید بر افزایش 12 درصدی تولید محصولات صنعتی مهم در مجموع گفت: چهارمحال و بختیاری در یک سال اخیر با تولید 134 هزار و 656 تن انواع محصولات فولادی شاهد رشد 6 درصدی این کالا و در زمینه لوازم خانگی 25 درصد رشد داشته است. این استان با تولید نزدیک به 10 میلیون مترمربع چادر مشکی 19 درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان صمت استان  چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به رشد 10 درصدی تولید نخ پلی استر و 8 درصدی روغن نباتی گفت: رشد در حوزه صنعت بیانگر رونق تولید است. با افزایش 27 درصدی استخراج مواد معدنی، وصول حقوقی دولتی معادن هم 92 درصد رشد داشته است.

وی همچنین به تولد دوباره 16 واحد صنعتی و معدنی راکد در یکسال اخیر اشاره کرد و گفت: با احیا این واحدهای صنعتی 375 شغل ایجاد شده است. این طرح‌های احیاء شده در زمینه انواع پارچه پلی‌استر و پنبه، سیم و کابل مسی، ژنراتور، کنستانتره پروتئینی سویا، انواع کمد و قفسه فلزی، سوله و اسکلت، انواع شمش فولادی، ادوات کشاورزی، خمیر مایه، سنگ لاشه، تیرچه بلوک، بسته بندی خشکبار و خمیرمایه است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • افتتاح سیلوی ۱۰۰ هزار تُنی گرمسار تا سه ماه آینده به دست رییس جمهور
  • جشن احیای واحدهای راکد استان سمنان برگزار شد
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • ادای احترام رییس جمهور به جانبازان در مراسم رژه نیروهای مسلح
  • ۲۱۱ طرح سفر اول رییس جمهور به استان سمنان افتتاح شده است
  • طرح‌های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان‌های سمنان افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور
  • ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود