Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ملی‌پوش تنیس روی میز که از چند تیم آلمانی پیشنهاد داشت حضورش در آن تیم‌ها منتفی شد. تاریخ انتشار: 11:24 - 19 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۵۹۳۵

خبرگزاری میزان - امیرحسین هدایی ملی‌پوش تنیس روی میز که از چند تیم آلمانی پیشنهاد داشت در مهلت تعیین شده با این تیم‌ها به توافق نرسید.

وی در حال حاضر در حال مذاکره با تیم بروکسل بلژیک و دو تیم دیگر از مجارستان است تا در صورتی که شرایط فراهم باشد و توافقات لازم صورت گیرد نیم فصل در لیگ بلژیک بازی کند و در تیم فصل دوم به آلمان بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایی ضمن تائید این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار میزان گفت: در فرصت تعیین شده با هیچ کدام از تیم‌های آلمانی به توافق نرسیدم. فعلاً در حال مذاکره با چند تیم از جمله بروکسل بلژیک و مجارستان هستم تا اگر توافقات نهایی صورت گرفت به آنجا بروم.

بیشتر بخوانید: هدایی: بلاتکلیفی بدجور به من ضربه زده است/ چند پیشنهاد خوب از تیم‌های آلمانی و مجارستانی دارم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تنیس روی میز امیر حسین هدایی تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف بایرن: زیدان از فهرست خارج شد

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف بایرن مونیخ در طول این فصل و خصوصا در رقابت‌های بوندسلیگا که باعث شد جام قهرمانی را پس از بیشتر از یک دهه از دست بدهند، مدیران این باشگاه را وادار کرد که به صورت جدی فکری به حال شرایط این تیم کنند. 

جلسه برگزار شده بین مدیران بایرن و توماس توخل منتهی به این نتیجه شد که این مربی آلمانی پس از پایان رقابت‌های این فصل از سمتش کنار گذاشته شود و جستجو برای یافتن بهترین گزینه برای جانشینی او خیلی زود آغاز شد و همچنان ادامه دارد. 

در طول چند هفته اخیر نام مربیان بزرگ بسیاری در کنار نام بایرن به گوش رسیده است اما رسانه‌های آلمانی و فرانسوی در روزهای اخیر مدعی شده بودند که زیدان به گزینه‌ای جدی برای مدیران این باشگاه تبدیل شده و آنها مشتاق به خدمت گرفتن او هستند. 

اما حالا روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که نام سرمربی سابق رئال مادرید که کارنامه درخشانی هم در این تیم به جای گذاشت از فهرست مربیان مدنظر این باشگاه آلمانی خط خورده و آنها حتی پیش از دیدار با او تصمیم گرفتند که از جذبش منصرف شوند و حالا به دنبال بررسی گزینه‌های دیگری هستند.

دیگر خبرها

  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • چین اتهامات جاسوسی آلمان علیه کشورش را رد کرد
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران
  • تقابل شدید آلمان با آزادی بیان برای حمایت یکجانبه از اسرائیل
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران در آستانه اجلاس اتحادیه اروپا
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد
  • انصراف بایرن: زیدان از فهرست خارج شد