Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل مخالفت، عداوت و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران، ایستادگی و وابستگی بر سر آرمان های اسلامی و انسانی است.

 علی نیکزاد پنجشنبه ۱۹ تیرماه در جلسه شورای هماهنگی دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل اظهار کرد: راهبر و نگهبان انقلاب اسلامی مقام ولایت و پشتیبان اصلی آن مردم هستند به همین خاطر باید با مردم با عزت و کرامت انسانی رفتار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در تمام امور جامعه باید رای و نظر مردم حاکم باشد چرا که صاحبان اصلی این انقلاب مردم هستند که با حضور در انتخابات جمهوریت آن را انتخاب میکنند.
 نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به برخورد صادقانه دولت با ملت تاکید کرد و افزود: دستگاههای اجرایی باید ارباب رجوع را از خود بدانند و در راستای تحقق بهینه مطالبات به حق آنان تلاش کنند تا رضایت آنان را کسب کنند.
 نیکزاد با اشاره به تلاش مجمع نمایندگان استان برای توسعه و رفع نیازهای استان گفت: دغدغه اصلی ما ۶۵ هزار نفر بیکار استان است که در صورت حل این مشکل چرا که اگر مشکل، معضلات اجتماعی و  فرهنگی هم  قابل حل خواهد شد.
وی نقش دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بدلیل تحت پوشش قرار دادن جامعه هدف بالا مهم خواند و اظهار کرد: این مجموعه با عملکرد مناسب و تکریم ارباب رجوع میتواند در حفظ و ارتقای آبروی نظام و انقلاب نقش بسزایی ایفا نماید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دولت مجلس شورای اسلامی معیشت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه خود را وقف مردم کرده است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین نادر حقیقی با تبریک دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همه پاسداران جان برکف، اظهار داشت: سپاهیان که در این روزها نامشان بر سر زبان ها است، با ایثار و از خود گذشتگی نام ایران که زنده بود را در عرصه گیتی زنده تر کردند.
 
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این ضربه محکم که به همه جنایتکاران و عالم در صدر آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیسم غاصب و همه حامی آنها از کشورهای حاشیه خلیج فارس، کشورهای اروپایی در صدر انگلیس، فرانسه و آلمان وارد کردن که با مساعدت های و همکاری سپاه و ارتش قهرمان انجام شد.
 
مدیر حوزه علمیه هرمزگان، گفت: لازم است کار بسیار بزرگ عملیات« وعده صادق» که در عرصه منطقه ای و جهانی باعث افتخار ایران اسلامی شده را خدمت مجموعه نیروهای نظامی بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض کنم.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقی گفت: اگر بخواهیم سپاه را در یک جمله تعریف کنیم، سپاه نهادی است که تکلیف محوری و نتیجه گرایی را به منصه ظهور می رساند، و براساس تکالیفی که مقام معظم رهبری برای سپاه معین کرده، حرکت و امور را قطعا منتج نتیجه خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه سپاه یکی از اضلاع تشکیل دهنده تمدن نوین اسلامی خواهد شد، افزود: یکی از شعارهای محوری و کلیدی مقام معظم رهبری در طول سالیان اخیر که باید جامعه اسلامی به مرحله شکل گیری تمدن نوین اسلامی برسد.
 
مدیر حوزه علمیه هرمزگان ادامه داد: سپاه نهادی است که با مردم و برای مردم بوده است و همیشه در بین مردم در سیل و زلزله گرفته تا مباحث اقتصادی و تربیتی و اجتماعی و فرهنگی که هر جا نگاه کنیم.خدمات سپاه برای نظام و مردم و چه در سطح بین الملل ملاحظه می شود.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • برای آگاهی‌بخشی و انعکاس خواست مردم
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم
  • ببینید | بخش چهارم صحبت‌های مهم رئیس قوه قضاییه در رابطه با آسیب های اجتماعی
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است
  • رییسی: همه بخش‌ه ملزم به اجرای قانون حجاب هستند
  • سپاه خود را وقف مردم کرده است