Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمنی مدیر فنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با اشاره به خرید ۲۷ هزار و ۷۴۷ تن گندم در استان زنجان گفت: ارزش گندم خریداری شده در استان افزون بر ۲۷ میلیارد و ۲۰۸ میلیون تومان بوده است.
او با بیان اینکه این میزان گندم خریداری شده کشاورزان در ۲۰ مرکز فعال خرید انجام شده است افزود: گندم خریداری شده امسال از ابتدای فرآیند خرید تضمینی گندم در استان تاکنون در قالب ۳۳ هزار و ۳۸ محموله تحویل مراکز خرید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر فنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان از پرداخت ۱۱ میلیارد و ۲۴۳ میلیون تومان از مطالبات گندمکاران  تا تاریخ ۱۱ تیر ماه خبر داد ادامه داد: ماباقی گندمکاران در صف واریز قرار دارند و بهای گندم خریداری شده به نوبت به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

رحمنی افزود: امسال خرید تضمینی گندم با قیمت مصوب ۲ هزار و ۵۰۰ تومان انجام می‌شود.

او با اشاره به خرید توافقی ۱۱ هزار و ۴۸۸ تن گندم گفت: خرید‌های توافقی هم فقط توسط شرکت مینوی خرمدره انجام می‌شود و پرداخت‌ها مربوط به همان شرکت است.   انتهای پیام/ن


منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خرید گندم کشاورزان زنجانی محصولات کشاورزی گندم خریداری شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی برداشت بیش از ۷۵ هزار تن گندم از مزارع بهبهان

به گزارش خبرنگار مهر، لاله نیرومند بعد از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ حدود ۳۸ هزار هکتار از اراضی زراعی شهرستان بهبهان به کشت گندم اختصاص یافت.

مدیر جهاد کشاورزی بهبهان ادامه داد: خرید گندم توسط هفت مرکز خرید در سطح شهرستان انجام می‌شود.

نیرومند تصریح کرد: پیش‌بینی شده برداشت گندم تولیدی شهرستان بهبهان بیش از ۷۵ هزار تن باشد.

کد خبر 6082043

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۷۵ هزار تن گندم از مزارع بهبهان
  • خرید بیش از ۱۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • أخذ مجوز جذب هزار نخبه در وزارت نیرو
  • ۱۰۰۰ شرکت دانش بنیان در حوزه وزارت نیرو در کشور فعال است
  • خریداری ۱۰ هزار تن کلزا در ایلام
  • مصرف نان کامل، ضامن ارتقای سطح سلامت جامعه
  • ۱۰ هزار تن کلزا در ایلام خریداری شد
  • روز ملی گندم و نان
  • مردم به جای سرمایه گذاری در بانک؛ نفت بخرند!
  • شهرک صنفی کارگاهی در رزن احداث می‌شود