Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مقامات بهداشت و درمان فرانسه ضمن هشدار نسبت به احتمال بروز موج دوم کرونا در این کشور، اعلام کردند که تعداد موارد جدید ابتلا به کرونا و هم‌چنین شمار جان‌باختگان چند روز اخیر در فرانسه بیشتر از میانگین روزانه در هفته گذشته بوده است.

تعداد کل موارد قطعی ابتلا به کرونا در فرانسه با افزایش ۶۶۳ تن دیگر در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۶۹ هزار و ۴۷۳ تن رسیده است که در مقایسه با هفته‌ی گذشته افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جروم سالومون، مقام ارشد وزارت بهداشت فرانسه اظهار کرد:  «دولت باید خود را برای مقابله‌ی همه‌جانبه با ویروس همه‌گیر کرونا و حتی مقابله با موج دوم شیوع آن در کشور آماده کند.»

تعداد کل قربانیان کرونا در فرانسه نیز با افزایش ۳۶ فوتی به ۲۹ هزار و ۹۶۵ تن رسیده است. این رقم تقریباً دو برابر بیشتر از میانگین روزانه در هفته‌ی گذشته یعنی ۱۸ فوتی در روز است.

فرانسه از لحاظ شمار قربانیان کرونا در جهان پس از ایالات متحده، برزیل، انگلیس، ایتالیا و مکزیک رتبه‌ی ششم را به خود اختصاص داده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی

 ستاره با اشاره به اینکه سال گذشته همه افراد فوت شده ناشی از حوادث کار در آذربایجان شرقی بودند مرد بودند گفت: از این تعداد ۴۹ نفر به علت سقوط از بلندی، ۲۵ نفر براثر اصابت جسم سخت، ۱۳ نفر بر اثر برق گرفتگی، چهار نفر بر اثر خفگی، چهار نفر به علت غرق شدن و پنج نفر بر اثر سوختگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه تعداد مصدومان حوادث ناشی از کار نیز در استان هفت درصد افزایش یافت اظهار کرد: در این بازه زمانی یک هزار و ۵۰۱ نفر بر اثر مصدومیت حوادث ناشی از کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۴۸ نفر زن و بقیه مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در اسفند ماه سال گذشته ۱۰ نفر به علت حادثه کاری فوت کردند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۲ نفر افزایش یافت.

ستاره ادامه داد: در ماه مذکور ۱۱۱ نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که پنج نفر از آن‌ها زن بودند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تعداد قربانیان جنگ غزه از ۳۴ هزار نفر گذشت
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ