Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، محمد کریم البلداوی نماینده وابسته به ائتلاف فتح در پارلمان عراق اعلام کرد: آمریکا ادوات و عوامل خود را در عراق اجیر کرده است که اوضاع را مختل کنند و از نقش حشد شعبی بکاهند.

وی افزود: حشد شعبی قدرتی محسوب می‌شود که آمریکا را به زانو درآورده است و بنابراین واشنگتن پس از اینکه حشد شعبی داعش و تهدید آن علیه عراق و منطقه را دفع کرد، احساس خطر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده پارلمان عراق بیان کرد: آمریکا به دنبال فشار برحشد شعبی است و در عین حال سعی می‌کند که چند جبهه بگشاید و در راستای ایجاد اختلال و بی ثباتی در عراق حرکت می‌کند.

محمد کریم البلداوی درباره تحرکات آمریکا و برخی عوامل نفوذی برای ایجاد هرج و مرج در عراق و روی کار آوردن قاتلان مردم عراق به منظور جامه عمل پوشاندن به اهداف دولت آمریکا هشدار داد.

کد خبر 4969758

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق ایالات متحده آمریکا ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا لبنان عربستان سعودی دونالد ترامپ ایران فلسطین روسیه افغانستان ترکیه سوریه الحاق کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند

منابع محلی از حومه منطقه الیعروبیه در نزدیکی مرز عراق گزارش دادند که اشغالگران آمریکا دزدی منابع سوریه را از مناطق تحت اشغال خود در استان الحسکه تشدید کرده اند. 

نیرو‌های آمریکایی ده‌ها کامیون و تانکر مملو از گندم و نفت را به پایگاه‌های خود در خاک عراق منتقل کردند.

نیرو‌های اشغالگر آمریکایی به سرقت منابع و ثروت سوریه ادامه می‌دهند و امروز مخازن مملو از مقادیری نفت را که از اراضی حومه الحسکه دزدیده بودند، بیرون آورده و از طریق گذرگاه غیرقانونی محمودیه به سمت شمال عراق حرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات
  • قدس در گفت‌وگو با کارشناسان بررسی کرد؛ تحرکات دولت اردوغان برای بازتعریف نقش ترکیه در موضوع فلسطین
  • تعرض به شهر‌های عراق را نمی‌پذیریم
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»