Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-24@00:47:09 GMT

وقوع رگبار باران در نقاط مختلف کشور

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۳۴۸۹

وقوع رگبار باران در نقاط مختلف کشور

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان در مورد وضعیت هوای کشور اظهار کرد: امروز (۱۹تیرماه) در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، ارتفاعات شمالی البرز مرکزی، ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات کرمان، شمال و شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه در روز جمعه (۲۰تیرماه) بر شدت بارش در شمال غرب افزوده می‌شود و در برخی مناطق هرمزگان، جنوب کرمان، ارتفاعات البرز مرکزی و سواحل مرکزی و غربی دریای خزر نیز رگبار پراکنده باران رخ می‌دهد، گفت: در روز شنبه (۲۱تیرماه) در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر و خراسان شمالی رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.   مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: در روزهای یکشنبه و دوشنبه (۲۲ و ۲۳ تیرماه) بر شدت بارش در دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی افزوده و در مناطقی از شمال غرب و سواحل دریای خزر نیز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.   وی با بیان اینکه از بعدازظهر پنجشنبه (۱۹تیرماه) تا یکشنبه (۲۲تیرماه) در مناطقی از شرق و جنوب شرق، به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گردوخاک رخ می دهد، گفت: در پنج روز آینده شرق دریای عمان و روزهای جمعه و شنبه (۲۰ و ۲۱تیرماه)  دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.   ضیاییان در مورد وضعیت هوای تهران نیز با تاکید بر اینکه آسمان تهران در روز پنجشنبه (۱۹تیرماه) صاف خواهد بود، گفت: البته از روز جمعه (۲۰تیرماه) تا دوشنبه(۲۳تیرماه) آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. فردا (۲۰ تیرماه) بیشترین و کمترین دمای پایتخت ۳۷ و ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد بود و دمای هوا پس فردا (۲۱ تیرماه) در گرمترین و خنک‌ترین زمان به ۳۶ و ۲۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پیش بینی می شود البرز مرکزی دریای خزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (یکشنبه) و فردا (دوشنبه) ـ با ورود سامانه بارشی جدید به کشور ـ در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز و برخی نقاط شرق و جنوب شرق استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

سه‌شنبه دامنه بارش‌ها ـ علاوه بر مناطق ذکرشده ـ شمال شرق را نیز دربر می‌گیرد.

چهارشنبه بارش در شمال غرب و غرب پایان می‌یابد ولی در سایر مناطق ذکر شده و در سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان بارش تداوم دارد.

سامانه بارشی پنجشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور فعال خواهد بود.

دوشنبه و سه‌شنبه در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد و دریای خزر نیز در این مدت مواج است.

کد خبر 845911 برچسب‌ها برف خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود
  • هشدار هواشناسی برای رعد و برق و بارش‌های رگباری در این استان‌ها
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۳ و ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / رگبار و رعد و برق
  • آسمان بارانی در نقاط مختلف کشور
  • شدت گرفتن بارش‌ها در کشور/ دمای هوا کاهش می‌یابد
  • رگبار شدید باران در ۲۸ استان/احتمال وقوع سیل
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق
  • تداوم بارندگی در سیستان و بلوچستان و هرمزگان / کاهش دما در نوار شمالی کشور