Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) با توجه به مأموریت‌هایی که دارد، می‌تواند حلقه وصلی بین مجموعه‌های فرهنگی مشهد و جامعه دانشجویی برقرار کند.

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی صاحبقرانی در نشست مشترک با دکتر رجوعی رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، معاون و مدیران فرهنگی این دانشگاه به ضرورت نقش آفرینی دانشجویان به عنوان نخبگان جامعه تأکید کرد و گفت: نیاز است تا حلقه وصلی بین مجموعه‌های فرهنگی شهر و جامعه دانشجویی برقرار شود و در این بین دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) با توجه به  مأموریت هایی که دارد، می‌تواند در ایجاد این حلقه وصل به خوبی نقش آفرینی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این نشست مشترک که به میزبانی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) برگزار شد؛ با انتقاد از اینکه نباید حوزه تبلیغ دین را منحصر به قشر خاصی کنیم، خاطرنشان کرد: تبلیغ امری مردمی است و مردم در سطوح مختلف اجتماعی باید در این عرصه احساس مسئولیت کنند و خود را مبلغ دین بدانند؛ اما سرسلسله جریان تبلیغ به دلیل نوع آموزش، تحصیلات و آشنا شدن با معارف دین به نحو اجتهادگونه با روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه است.
در ادامه این نشست مشترک دکتر مرتضی رجوعی رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) به معرفی ظرفیت های این دانشگاه در بخش دانشجویی، کانون‌های فرهنگی و اساتید پرداخت.
وی با اشاره به ایجاد پردیس مستقل دانشگاهی ویژه بانوان خاطرنشان کرد: با ایحاد این مرکز مستقل دانشگاهی تلاش داریم تا الگویی از نقش آفرینی زن مسلمانِ عالم و تحصیل کرده را به جامعه معرفی کنیم.
یادآور می شود؛ در ادامه این نشست تفاهم‌نامه‌ای با موضوع همکاری علمی- فرهنگی بین دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) و اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به امضا رسید.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی دانشگاه امام رضا ع دانشگاه بین المللی امام رضا ع نقش آفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگر در نشست معاونان فرهنگی اجتماعی دانشگاه‌های استان در دانشگاه مازندران افزود: در تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران، همه اسناد بالادستی و قوانین مربوطه مطالعه و فرهنگ بومی محلی نیز دیده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه در تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی به پنج کلان مسئله رسیدیم، عنوان کرد: روند تدوین نقشه مهندسی فرهنگی در استان به این صورت است که در ابتدا پنج اولویت فرهنگی استان مشخص می‌شود و در مرحله بعد برنامه‌های عملیاتی در یک دوره پنج ساله برای رفع نظام مسائل فرهنگی پیشنهاد می‌شود.

مرتضی علویان معاون فرهنگی دانشگاه مازندران گفت: معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته جاری نشست‌هایی با دانشجویان و صاحبنظران و اساتید دانشگاه خود برای تدوین سند جامع فرهنگی استان برگزار کنند و نتیجه نظرات را به دانشگاه مازندران انتقال دهند.

دیگر خبرها

  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • برتری نشریات دانشجویی واحد رودهن میان سایر واحد‌های دانشگاهی
  • تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه به نیازهای روز جامعه
  • مانوین؛ رویداد ملی صنایع خلاق در اینوتکس ۱۴۰۳
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود