Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@11:27:26 GMT

جزئیات نرخ رسمی ۴۷ ارز

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۳۵۵۷

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۳ ارز افزایش و ۱۳ ارز کاهش یافت. نرخ دلار و ۱۰ ارز دیگر نیز ثابت ماند. ناطقان:  بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز پنج شنبه ۱۹ تیرماه ۱۳۹۹ بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افزایش ۲۳۲ ریالی نسبت به روز گذشته به قیمت ۵۲ هزار و ۹۸۷ ریال و هر یورو نیز با افت ۱۴۶ ریالی به قیمت ۴۷ هزار ۲۸۹ ریال اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۴ هزار و ۸۰۴ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۵۸۱ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۴۸۳ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۹۸ ریال، روپیه هند ۵۶۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۶ هزار و ۴۵۱ ریال، صد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۱۲۸ ریال، صد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۱۴۹ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۲۰ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۸۳ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۶۱۴ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۴۸۰ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۱۲۲ ریال، روبل روسیه ۵۹۰ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، صد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۳ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۳۰۶ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۱۸۳ ریال، صد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۷۶۸ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۶۲ ریال، کیات میانمار ۳۱ ریال و صد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۸۶۰ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ صد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۲۰ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۱۰ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۵ ریال، صد بات تایلند ۱۳۴ هزار ۶۹۰ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۸۴۵ ریال، هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۱۱۵ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، صد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۲۳۶ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۷۴۷ ریال، هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۱۴ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۶ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷ هزار ۱۹۷ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، صد پزوی فیلیپین ۸۴ هزار و ۹۰۹ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۷۶ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۷۱ ریال ارزش‌گذاری شد.
منبع: مهر برچسب ها: نرخ ، ارز ، رسمی ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نرخ ارز رسمی ناطقان ۱۱ هزار ۴ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد

حجت الله بیرانوند گفت: با توجه به افزایش تقاضای مصرف در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز و در راستای تامین کالا به منظور تنظیم قیمت ها، از ابتدای سال گذشته تا اسفندماه هفت هزار تن برنج و شکر با نرخ مصوب دولتی برای عرضه در بازار عمومی به عاملیت‌های توزیع واگذار و مابقی نیز برای ماه مبارک رمضان و عید نوروز توزیع شد.

وی اظهار داشت: ۱۲۰ تن شکر برای تهیه زولبیا و بامیه با نرخ هر کیلوگرم درب انبار ۲۵۵ هزار ریال و برای مصرف کننده ۲۸۵ هزار ریال تامین شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم برنج دانه بلند هندی نیز درب انبار ۳۳۰ هزار ریال و برای مصرف کننده ۳۵۰ هزار ریال تعیین شده بود که با توجه به نیازسنجی بازار، مشکل یا کمبودی در تهیه این اقلام اساسی ایجاد نشد.

مصرف ۲۷۴ هزارتن گندم

بیرانوند همچنین تصریح کرد: ۲۷۴ هزار تن گندم طی سال گذشته برای مصارف نان، صنایع و صنوف آرد در لرستان توزیع شده و یک هزار و ۲۷۰ واحد نانوایی لواش، ۵۲۵ واحد نانوایی سنگک، ۴۱ نانوایی تافتون، ۱۴۱ نانوایی بربری و ۳۴ نانوایی ساجی در لرستان فعال است.

بیرانوند با بیان اینکه در حال حاضر قیمت آرد کامل (سبوس دار) آزاد است، ادامه داد: علاوه بر این، قیمت بالای آرد و نان سبوس دار، استقبال نانوایی‌ها را از این ماده غذایی سالم کم کرده است که اداره کل غله و خدمات بازرگانی آمادگی دارد در صورت مراجعه و درخواست نانوایی‌ها برای پخت نان سبوس دار، حمایت‌های لازم را انجام دهد.

وی بیان کرد: از مجموع ۱۳ کارخانه آرد استان حدود ۱۰ واحد برای تولید آرد کامل با سبوس بالا اعلام آمادگی کرده اند، چراکه ماشین آلات آنها به روز و درصد سبوس گیری آنها قابل تنظیم است.

بیرانوند گفت: در صورت تولید عمده، آرد سالم به صورت یارانه‌ای در اختیار نانوایی‌های استان قرار می‌گیرد، بنابراین افزایش سبوس آرد در نانوایی‌ها به منزله افزایش قیمت نان نیست و نان پخت شده با همان قیمت سابق به فروش می‌رسد، چراکه تجربه پخت این نان در استان وجود دارد و تنها باید اقدامات لازم برای آگاهی و افزایش استقبال مردم اجرایی شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان همچنین سرانه مصرف نان در لرستان را ۱۲ کیلوگرم عنوان کرد و افزود: به طور متوسط ماهانه ۲۵ هزار تن گندم در استان مصرف می‌شود که سه هزار تن سبوس آن گرفته و برای مصرف دام استفاده می‌شود، چراکه سبوس خام مصرف انسانی ندارد، در حالیکه می‌توان با سبوس گیری کمتری از آرد نانوایی، به ارزش غذایی نان‌های تولیدی اضافه کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • نرخ دینار عراق، درهم امارات و سایر ارزها، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات