Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: موضوع ۳۰۰ تبلوی تبلیغات شهروندی که در مناطق ۱۵ گانه اصفهان نصب می‌شود، تیر ماه سالجاری به موضوع «موتور سوار» اختصاص داده شده است.

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با شروع فصل گرما استفاده از موتورسیکلت افزایش می‌یابد که استفاده ناصحیح از این وسیله نقلیه موتوری به معضلی برای شهروندان تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به همین دلیل در این دوره از تبلیغات شهری به موضوع «موتور سوار» پرداختیم تا گامی برای کاهش معضل حادثه ساز برداشته باشیم.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان عنوان این دوره از تابلوهای تبلیغات شهروندی را «چرا عاقل کند کاری!؟» عنوان کرد و گفت: تردد موتورسواران در پارک‌ها، محل عبور عابران پیاده، پیاده راه‌ها و بزرگراه‌ها به عنوان مهمترین تخلفات موتورسواران در تبلیغات شهروندی، فرهنگ‌سازی شده است.

وی با بیان اینکه در هرماه دو بار تابلوهای فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان به یکی از موضوعات شهری می‌پردازد، تصریح کرد: طبق نظرسنجی‌های انجام شده تأثیرگذاری و بازخوردهای تابلوهای کمیته فرهنگ شهروندی از سایر تابلوهای تبلیغاتی بیشتر بوده است.

رضایی تاکید کرد: شهروندان باید بدانند پیام‌هایی که روی تابلوهای شهروندی قرار می‌گیرد، منابع علمی و روایی دارند.

کد خبر 432754

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرهنگ شهروندی موتورسواری شهر شهرداری اصفهان کلانشهر شهروند فرهنگسازی اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تبلیغات شهروندی فرهنگ شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پویش حامیان آب در گلپایگان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس خانه فرهنگ آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در این همایش گفت: پویش حامیان آب ویژه مادران و دختران در شهر‌هایی که سرانه مصرف نامتعارف آب دارند در حال اجراست.


زهره تشیعی؛ هدف از برگزاری این پویش را فرهنگ سازی از طریق آموزش غیرمستقیم و ارائه راهکار‌های مدیریت مصرف آب و ارتقای الگوی مصرف در مخاطبان اصلی که زنان هستند؛ برشمرد.


در پایان این مراسم از مشترکان آّب شهرستان گلپایگان که الگوی مصرف آب را رعایت و در مصرف آب صرفه جویی کرده بودند تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • تداوم وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در ایلام
  • همایش پویش حامیان آب در گلپایگان
  • تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد
  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد