Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، علی مصطفوی پنجشنبه نوزدهم تیر اظهار کرد: به دنبال درخواست و پیگیری ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا مبنی بر لزوم تمدید محدودیت‌های اعمال شده کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با تمدید این محدودیت‌ها در آذربایجان‌غربی به مدت یک هفته دیگر موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرونا در آذربایجان غربی هر روز بدتر از دیروز | تشکیل پلیس کرونا در میاندوآب

وی ادامه داد: بر این اساس مصادیق مشمول محدودیت‌ها شامل دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه‌روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه در این مدت تعطیل است.

معان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی بیان کرد: موزه و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلی‌ها، برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، کافه، قهوه خانه و چای‌خانه‌ها، باغ وحش و شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی و باشگاه‌های بدنسازی از دیگر مشاغلی هستند که محدودیت‌های کرونایی شامل آن‌ها می‌شود.

مصطفوی گفت: نماز جمعه نیز هفته گذشته در هیچ یک از شهرهای آذربایجان غربی برگزار نشده بود. نماز جمعه این هفته نیز در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا در هیچ یک از شهرهای این استان برگزار نمی‌شود.

از شنبه گذشته نیز به مدت یک هفته محدودیت‌های کرونایی در آذربایجان غربی اعمال شده بود.

بیماری کرونا از اوایل اسفند سال گذشته در کشور و آذربایجان غربی شیوع یافت.

وضعیت آذربایجان‌غربی در شیوع بیماری کرونا، قرمز است.

کد خبر 529310 برچسب‌ها كرونا در ايران استان آذربایجان غربی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان آذربایجان غربی آذربایجان غربی بیماری کرونا محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    محسن رضایی،   در نشستی با اصحاب رسانه بر لزوم احیای کارکردهای متنوع مساجد تاکید کرد و گفت: دهه شصتی‌ها در سنین نوجوانی و جوانی بیشتر از نسل فعلی با مساجد مانوس بودند گرچه مشکلات مالی در آن زمان هم مثل اکنون وجود داشت و خانواده‌ها نیز پرجمعیت بودند.

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه امروز دلیل عدم حضور در مساجد را به مسائل و  مشکلات مالی گره می‌زنند، ادامه داد: حال آنکه ابداع فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی همچنین نفوذ آن به افکار نسل جدید باعث عدم رغبت به مسجد می‌شود، ولی چنانچه فضای متناسب، مفرح  و مفید در کانون‌های مساجد ایجاد شود به طور قطع نسل جدید از آن استقبال خواهند کرد.

رضایی به آغاز سطح‌بندی کانون‌های مساجد استان براساس تنوع و میزان فعالیت همچنین دامنه فعالیت در طول یک سال و نیم گذشته اشاره کرد و بیان داشت: براساس این سطح‌بندی نسبت به حمایت از کانون‌های مساجد استان اهتمام خواهیم کرد به طوری که در سال گذشته برای نخستین بار از طرح مسجد کانون نشاط یک با همه توان حمایت کرده و همه ملزومات موردنیاز تفریحی، ورزشی و هنری را در اختیار نوجوانان قرار دادیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه‌های مختلف با دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌های مختلف و جذب اعتبارات موردنیاز گام برداشتیم و توانستیم ملزومات موردنیاز در ۱۵۰ کانون برای جذب افراد ۱۰ تا ۱۸ ساله  را فراهم کنیم، به طوری که ۱۰ هزار نفر عضو جدید در سنین جوانی و نوجوانی به اعضای کانون مساجد استان اضافه شده و با شوق و انگیزه مضاعف در رویدادهای مختلف شرکت می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ۱۰۶ هزار نفر در مناطق مختلف استان عضو کانون‌های مساجد هستند که ۱ هزار و ۴۰۰ کانون نیز در سراسر استان راه‌اندازی شده و در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: جذب و به کارگیری مربیان توانمند، متعهد و ارزشی در رشته‌های مختلف ورزشی، پرورشی، هنری، علمی و ... را در برنامه گنجانده‌ایم، تا از این رهگذر وقت و انرژی نسل جدید در مساجد استان به بهترین نحو صرف شود و بتوانند به مهارت‌های خود بیفزایند و به فردی موفق در جامعه تبدیل شوند.

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • مبارزه با  بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان غربی علیه بیماری زنگ زرد غلات سم پاشی شد
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سمپاشی شد
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا