Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@15:33:42 GMT

شهربازی‌های تبریز به مدت یک هفته تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۳۶۰۹

شهربازی‌های تبریز به مدت یک هفته تعطیل شد

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در شهرداری تبریز از تعطیلی تمامی شهربازی‌های موجود در پارک‌ها و بوستان‌های تبریز به مدت یک هفته خبر داد.

محمدحسین حسن‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: این تصمیم بر اساس برنامه‌ها و محدودیت‌های ستاد مقابله با کرونای استان اتخاذ شده و بر این اساس، لزوم تعطیلی شهربازی‌ها به سازمان سیما، منظر و فضای سبز تبریز ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا در سطح شهر تبریز و لزوم جلوگیری به موقع از شیوع بیشتر آن و حفظ سلامت شهروندان عزیز، تعطیلی یک هفته‌ای شهربازی‌های موجود در شهر تبریز در دستور کار قرار گرفت.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی با درخواست از عموم همشهریان عزیز مبنی بر رعایت موارد بهداشتی و عدم مراجعه به این مکان‌ها، تاکید کرد: امیدواریم با بازگشت شرایط به وضع عادی دوباره شاهد حضور پرنشاط مردم در مراکز تفریحی و پارک‌های تبریز باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محدودیت های کرونایی کروناویروس شیوع بیماری شهربازی مراکز تفریحی تعطيلي شهربازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی یونس فاتح افزود: تلاش برای جذب اعتبارات تخصیص یافته به این طرح در دور اول سفر رئیس جمهور به استان در دستور کار است.

وی ادامه داد: زیرسازی، آسفالت‌ریزی اساسی و همچنین تأمین روشنایی مسیر از جمله اقداماتی است که باید سریع از سوی عوامل مرتبط صورت گیرد.

فاتح گفت: به منظور رفاه حال تماشاگران، احداث چندین پارکینگ استاندارد در محوطه این ورزشگاه از ضروریات است که باید در اولویت کاری قرار بگیرد.

ورزشگاه یادگار امام تبریز سومین ورزشگاه بزرگ فوتبال ایران از لحاظ ظرفیتی با گنجایش ۷۰ هزار نفر است.این ورزشگاه بر طبق ارزیابی‌های انجام گرفته توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا، موفّق به دریافت درجهٔ A شده‌ است.

 

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه یعنی محروم‌سازی فعال اقتصادی ایرانی از ارتباطات جهانی/ تاکنون کمیسیون اجتماعی به جمع بندی نهایی نرسیده است
  • تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب
  • لزوم اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • بالاخره «پنج‌شنبه» تعطیل می‌شود یا «شنبه»؟/ خبر مهم یک نماینده درباره تغییر در تعداد تعطیلات آخر هفته
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جهش تولید با افزایش تعطیلی!
  • تعطیلی یک روزه تمرین استقلال پیش از تقابل با تراکتور
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  •  بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟