Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- با همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه میناب و ستاد اجرایی فرمان امام ۷ تن مرغ منجمد بین اقشار کم درآمد در میناب توزیع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میناب، در راستای اجرای مرحله دوم رزمایش بزرگ مواسات و همدلی و کمک مومنانه، 7 تن مرغ منجمد میان اقشار کم درآمد میناب توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"رزمایش کمک مؤمنانه" را بار دیگر در دهۀ کرامت به تصویر بکشیمتهران| سومین رزمایش "کمک مؤمنانه" در ورامین آغاز شدتهران| آغاز چهارمین رزمایش «کمک مؤمنانه» در بهارستان/ خدمت ادامه دارد+ فیلم

این مرحله از مواسات در میناب با همکاری سپاه ناحیه این شهرستان‌ و ستاد اجرایی فرمان امام اجرا شد و اقشار کم درآمد و آسیب دیده از بیماری کرونا در اولویت توزیع این کالا قرار گرفتند.

در ادامه گزارش خبرگزاری تسنیم از توزیع 7 تن مرغ منجمد بین اقشار کم درآمد در میناب را مشاهده خواهید کرد.

گزارش از عماد محمودی فخرآبادی 

انتهای پیام/870/ح

R7555/P/S6,58/CT16 بیشتر بخوانید... پنجمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در کاشان آغاز شد عظمت ملت ایران در رزمایش کمک مومنانه تجلی پیدا کرد ۶۷ میلیارد ریال کمک‌های مردمی به رزمایش سراسری کمک مومنانه در کاشان تخصیص یافت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اقشار کم درآمد تن مرغ منجمد کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده وزیر برای گسترش پوشش عفیفانه و مقابله با ناهنجاری‌ها

وزیر فرهنگ در ویراستی نوشت: در بازدید از بخش معرفی زنان تأثیرگذار و در گفتگو با اقشار مختلف مردم، از سیاست قطعی دولت در گسترش پوشش عفیفانه و مقابله با ناهنجاری‌ها گزارش دادم. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شب گذشته در دیدار با اقشار مختلف مردم وعده داد که در عین گسترش حجاب و عفاف در جامعه، با ناهنجاری‌ها مقابله خواهد شد.

اسماعیلی امروز، سه‌شنبه 7 فروردین، در صفحه شخصی خود در شبکه مجازی ویراستی نوشت: «نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با طراوت کم‌نظیر در حال برگزاری است. شب‌های آغازین سال نو با قرآن، خیر و برکت، سراسر تهران و ایران را در برگرفته است. دیشب در بازدید از بخش معرفی زنان تأثیرگذار و در گفتگو با اقشار مختلف مردم، از سیاست قطعی دولت در گسترش پوشش عفیفانه و مقابله با ناهنجاری‌ها گزارش دادم.»

 

خدمات و محصولات ویژه حجاب در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • درآمد تیم‌های حاضر در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا به چه شکلی خواهد بود؟
  • توزیع ۲۴ هزار بسته کمک‌های مومنانه کمیته امداد در خوزستان
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • توزیع ۵۳ تن اقلام تنظیم بازاری در عباس آباد
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • هزار و صد بسته کمک‌های مومنانه در اشتهارد توزیع شد
  • وعده وزیر برای گسترش پوشش عفیفانه و مقابله با ناهنجاری‌ها
  • گزارش خبرنگار مهر از حضور اقشار مختلف مردم در ورزشگاه آزادی
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی کمک‌های مومنانه مردمی در کرمان