Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال خوزستان عنوان کرد وقتی ما تیم‌های خوزستانی در وضعیت حاد کرونا و در این گرما در خوزستان تمرین می‌کنیم، چرا باید در شهر دیگر به میدان برویم؟

امیر خلیفه اصل، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان از اعتراض برخی تیم‌های لیگ برتری به برگزاری دیدارهای خود در شهرهای استان خوزستان انتقاد کرد.

امیر خلیفه اصل ابتدا درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل داماش گیلانیان گفت:

داماش بازیکنان خیلی خوبی داشت و کار برای ما سخت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم و نقاط ضعف حریف را خنثی و از نقاط ضعف داماش استفاده کردیم. داماشی‌ها جنگ روانی به راه انداختند و می‌گفتند 10 بازیکن خود را به همراه ندارند، اما فقط دو بازیکن فیکس این تیم به میدان نرفتند. این موضوع و اینکه حریف در هفته‌های گذشته نتایج خوبی نگرفته بود، باعث شد بچه‎‌ها داماش را دست کم بگیرند. با این حال فرصت‌های گلزنی بسیار خوبی داشتیم و سه توپ ما به تیر دروازه داماش برخورد کرد. بازیکنان استقلال خوزستان خیلی زحمت کشیدند و از آنها خیلی راضی هستم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره شش پیروزی متوالی این تیم پس از ورود خود به جمع آبی‌پوشان تصریح کرد:

همه اعضای باشگاه زحمت کشیدند. تغییری که در تیم ایجاد کردیم این بود که همه اعضای تیم را یکدل کنیم و آنها با دل و جان برای استقلال خوزستان کار می‌کنند. استقلال خوزستان روزی قهرمان ایران و نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود و این موضوع را برای همه جا انداختیم که برای باشگاه بزرگی کار می‌کنند.

امیر خلیفه اصل درخصوص فاصله 10 امتیازی شاگردانش با رتبه دوم جدول لیگ دسته اول فوتبال خاطرنشان کرد:

ما از ابتدا بازی به بازی پیش رفتیم و فعلاً تمرکز ما روی دیدار مقابل رایکای بابل است. چون اگر یک امتیاز از دست بدهیم، همه چیز را از دست داده‌ایم. با این حال اگر دیدار به دیدار پیش برویم، می‌‌توانیم این فاصله 10 امتیازی را جبران کنیم و انشاءالله به لیگ برتر صعود کنیم. هدف ما صعود به لیگ برتر است و بیشترین تلاش خود را می‌کنیم تا حداکثر امتیازات را از شش دیدار باقیمانده بگیریم.

وی درباره شرایط مالی آبی‌های جنوب کشور اظهار داشت:

باشگاه 17 میلیارد از 21 میلیارد تومان بدهی را که بیشتر به سال‌های گذشته مربوط می‌شد، پرداخت کرده است. 65 تا 70 درصد قرارداد اعضای تیم هم پرداخت شده است.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنی از این تیم به کرونا مبتلا شده است یا خیر، گفت: پ

یش از دیدار هفته گذشته با هوادار، تست کرونای چند بازیکن ما مثبت اعلام شد. این بازیکنان به قرنطینه رفتند و پس از بهبودی کامل به تیم اضافه شدند. الان خوشبختانه بازیکنی نداریم که به کرونا مبتلا شده باشد.

خلیفه اصل درخصوص اینکه چند باشگاه لیگ برتری اعلام کردند به خاطر در خطر بودن اعضای تیم، حاضر به سفر به خوزستان برای دیدار با تیم‌های این استان نیستند، تصریح کرد:

قطعاً این خطر وجود دارد. وقتی ما تیم‌های خوزستانی در وضعیت حاد کرونا و در این گرما در خوزستان تمرین می‌کنیم، چرا باید در شهر دیگر به میدان برویم؟ فکر می‌کنم در این موضوع در حق تیم‌های خوزستانی اجحاف می‌شود. من اصلاً راضی نیستم بازی‌های استقلال خوزستان در استان دیگری برگزار شود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان بر این اعتقاد است که فوتبال برای مسئولان استان خوزستان مهم نیست. - اخبار ورزشی -

محمود مطلق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بیرون از خانه تیمش برابر گل‌گهر گفت: ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با اینکه دو گل از حریف خوردیم، ولی هرگز بابت جبران باخت ناامید نبودیم. امسال هم در چند بازی کامبک زدیم و خوشبختانه در بازی با گل‌گهر هم توانستیم دو گلی را که خوردیم در دقایق آخر جبران کنیم. سرمربی تیم حریف بعد از بازی گفت که چیزی از تیم ما ندیده، ولی بهتر است ایشان یک بار دیگر بازی را تماشا کند تا ببیند ما چه نمایشی داشتیم.

شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود

 

وی در مورد شانس ماندن تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر خاطر نشان کرد: تیم ما از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و امسال اگر بدشانسی نمی‌آوردیم بیشتر امتیاز می‌گرفتیم. من مطمئن هستم که استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند.

مطلق‌زاده همچنین تصریح کرد: ما مشکلات زیادی داریم، ولی آقای نجفی به عنوان مدیرعامل باشگاه کارش را خیلی خوب بلد است و به خوبی از تیم حمایت می‌کند. یکی از مشکلات اساسی ما بی‌توجهی مسئولان استانی به فوتبال و نماینده‌های خوزستان است و در واقع باید گفت که رشد فوتبال برای مسئولان استانی در اولویت نیست. البته خیلی چیزها برای آنها در اولویت قرار ندارد.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان اظهار داشت: ما در لیگ برتر هستیم، ولی عجیب است که مشکل زمین تمرین داریم و این مشکل هنوز حل نشده است. در صنعت نفت هم که بودم این وضعیت و این مشکلات وجود داشت. شما دیدید که چند روز پیش چگونه بازی استقلال ملاثانی لغو شد، چون در ساعتی که قرار بود بازی آنها برگزار شود، ما تمرین داشتیم و کاری هم از دست‌مان ساخته نبود. متأسفانه در خوزستان به فکر تیم‌های این استان نیستند و این واقعاً ناراحت‌کننده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • طالقانی:کاراستقلال خوزستان صحیح نبود؛برای‌شان بحران می‌سازند
  • رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود