Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمود ترفع، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره تامین اتوبوس برای شهروندان پایتخت گفت: قدرت خرید اتوبوس در حال حاضر به کمتر از یک ششم ۱۰ سال قبل کاهش یافته و این در حالی است که شرکت واحد در همه این سال‌ها از کمک‌های دولتی بی‌بهره بوده و دولت از سال ۸۹ تا کنون هیچ اتوبوسی به شهرداری تهران تحویل نداده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بسیاری از اتوبوس‌های تهران به سن فرسودگی رسیده‌ است در صورتی که چاره‌ای نداریم، جز آن‌که به صورت تمام‌وقت آنها را برای جابه‌جایی مسافران به کار گیریم، گفت: از هر ۵ دستگاه اتوبوس تهران، حداقل ۳دستگاه آن فرسوده است و به عبارتی، ۶۲ درصد اتوبوس‌های تهران فرسوده هستند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام این‌که میانگین عمر مفید اتوبوس‌های دیزل ۱۰ سال در نظر گرفته می‌شود در صورتی که متوسط عمر ناوگان اتوبوس‌های تهران ۱۲.۵ است،گفت: این نسبت، مثل این می‌ماند که سن بازنشستگی فردی ۶۰ سال باشد اما از همین فرد در سن ۷۵ سالگی، انتظار داشته باشیم که ۷ روز هفته به صورت تمام‌وقت کار کند.

وی گفت: اگر در سال ۸۹ با مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان، امکان خرید حداقل ۱۵۰ دستگاه اتوبوس دوکابین را داشتیم، در حال حاضر با این مبلغ، تنها امکان خریداری حداکثر ۲۵ دستگاه اتوبوس دوکابین را داریم.

انتهای پیام/

20 / 20 قیمت اتوبوس مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران محمود ترفع تامین اتوبوس میانگین عمر مفید اتوبوس‌ها اتوبوس‌های دیزل

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قیمت اتوبوس مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران محمود ترفع تامین اتوبوس اتوبوس های دیزل شرکت واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال

سید محمد مهدی تقوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: در کشور بالغ بر هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس گاز سوز وجود داشت که تمامی این اتوبوس‌ها به دلیل سازگار نبودن شرایط اقلیمی و جغرافیایی با ساختار اتوبوس گاز سوز تماما به دیزل تبدیل شده اند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین اضافه کرد: پلیس راهور به دلیل تغییر در ارکان خودرو، از تعویض پلاک و انتقال مالکیت خودرو جلوگیری می‌کند، لذا سازمان اتوبوسرانی نسبت به تعیین وتکلیف وضعیت ۳۳ دستگاه اتوبوس گاز سوز ناوگان خود که در اختیار بخش خصوصی می‌باشد، اقدام کرده است.

تقوی بیان کرد: لایحه سازمان اتوبوسرانی قزوین مبنی بر تعیین و تکلیف اتوبوس‌های تبدیلی در قالب سه راهکار پیشنهادی به شورای اسلامی شهر قزوین ارائه شده است و پس از تایید در فرمانداری قزوین اجرایی می‌شود.

این مسئول گفت: روش اول پرداخت وجه خودرو به بهره بردار به قیمت کارشناسی روز است.

وی عنوان کرد: در روش دوم نیز بهره بردار می‌تواند با خودروی تبدیلی در اختیار فعلی خود به مدت ۵ سال قرارداد بسته و به فعالیت در خطوط سازمان ادامه دهد و در صورت نیاز به بروزرسانی خودرو نسبت به میزان قرارداد تا سقف ۵۰۰میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اعطا خواهد شد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین افزود: در روش سوم بهره بردار می‌تواند به ازای اتوبوس در اختیار یک خودروی جایگزین از ناوگان فعال و یا غیرفعال اتوبوسرانی دریافت کرده و بنا به خودروی انتخابی از ناوگان خارج و یا به فعالیت در ناوگان ادامه دهد. در این روش بهره بردار می‌تواند تا سقف ۴۹درصد سهم مالکیت داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه