Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی کرامتی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ارزیابی های انجام شده در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با بیشترین میزان دیدارهای مردمی و پاسخگویی به مراجعه کنندگان،  توانست رتبه اول را از آن خود سازد.  

وی افزود: دیدارهای چهره به چهره مدیران با مردم، یکی از شاخص های مهم در ارزیابی عملکردهای مدیران است و از سال ۹۶، با تاکید رهبر انقلاب و رییس جمهوری، این گونه نشست ها به صورت جدی در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرامتی اظهار داشت: در سال ۹۸ هم بر اساس بخشنامه ابلاغ شده استاندار خراسان شمالی، برگزاری دیدارهای مردمی،  که مورد تاکید مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری است، به صورت جدی پیگیری می شود.

وی گفت: در ارزیابی های انجام شده، ادارات کل امور مالیاتی و  منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی در میان دستگاه های همگن خود در کشور رتبه دوم را در برگزاری دیدارهای مردمی داشته اند،  شرکت آب و فاضلاب استان رتبه سوم و کمیته امداد امام خمینی(ره) و دامپزشکی استان رتبه ۶ را در میان دستگاه های اجرایی سطح کشور به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بر این اساس برخی دستگاه های اجرایی هم در برگزاری دیدارهای چهره به چهره کم کاری کرده اند که ۱۱ مدیر در استان در این زمینه تذکر دریافت کرده اند.  

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد آن در نقاط روستایی سکونت دارند.  

برچسب‌ها بجنورد نهاد ریاست جمهوری دانشگاه های علوم پزشکی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد نهاد ریاست جمهوری دانشگاه های علوم پزشکی خراسان شمالی بجنورد نهاد ریاست جمهوری دانشگاه های علوم پزشکی خراسان شمالی دیدارهای مردمی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره با مردم جم اظهار داشت: مردم ولی نعمت ما هستند و باید تمام انرژی و توان خود را مصروف خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات جامعه کنیم.

استاندار بوشهر افزود: دیدارهای چهره به چهره، فرصت مناسبی برای شناخت بهتر و نزدیک‌تر مشکلات مردم است که معاونان استاندار و مدیران استان بوشهر و فرمانداران نیز به طور مکرر این دیدارها را باید برگزار کنند.

در این برنامه ۲۷ نفر از مردم شهرستان جم، بی واسطه و مستقیم، مشکلات و دغدغه‌های خود را با استاندار مطرح کردند.

در این ملاقات عمومی، مشکلاتی در حوزه اشتغال، مسکن، تسهیلات بانکی، درمان، آموزش، کشاورزی و صنعتی و … مطرح و استاندار نیز خطاب به مدیران مرتبط دستورات لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات صادر کرد.

کد خبر 6087926

دیگر خبرها

  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین
  • تزریق ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی
  • رتبه پانزدهم علمی جهان نتیجه رشد علمی کشور است
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم