Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید رضا ایزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به فاز جدید ذوب آهن پاسارگاد که سرمایه گذاری این طرح توسط بخش خصوصی است گفت: این مجتمع محصولاتی با ظرفیت اسمی سالیانه ۱.۸ میلیون تن آهن اسفنجی و ۳.۴ میلیون تن گندله آهن را تولید می‌کند که مجموع سرمایه گذاری ۵۱,۰۰۰ میلیارد ریال و جمع اشتغال ۶۷۴ نفر در دو طرح آهن اسفنجی و گندله آهن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، بیان کرد: برای راه اندازی بخش آهن اسفنجی این مجموعه ۲۶ هزار میلیارد ریال هزینه شده که برای ۳۷۶ نفر ایجاد اشتغال شده است.

ایزدی تصریح کرد: در بخش گندله سازی نیز افزون بر ۲۵ هزار میلیارد ریال هزینه شده است که اشتغالزایی ۳۵۰ نفر را به دنبال دارد.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهره برداری طرح مجتمع صنعتی صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رحیمی ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه‌های پلاتو و ساختمان استاد شهریار و مصلای بزرگ امام خمینی (ره) که با همراهی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج انجام شد، توجه به توسعه زیرساخت‌های اماکن فرهنگی و هنری را از جمله رویکردهای شورای ششم دانست.

وی عنوان کرد: احداث گالری، پلاتو، تکمیل و توسعه ساختمان استاد شهریار و تکمیل فرهنگسرای غدیر از جمله پروژه‌هایی است که به توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه‌های فرهنگی و اجتماعی کمک می‌کند. عملیات احداث ساختمان پلاتوی بوستان خانواده با ۷۰ درصد پیشرفت در حال اجراست که امیدواریم در مرداد سال جاری به بهره برداری برسد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تکمیل شبستان مصلای امام خمینی (ره) و ساختمان فرهنگی استاد شهریار در جهت افزایش سرانه‌ها و زیرساخت‌های فرهنگی شهر اظهار کرد: ساختمان استاد شهریار به مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع در چهار طبقه تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.

رحیمی در پایان ضمن یادآوری این موضوع که تمرکز اصلی پروژه ساخت مصلی بزرگ امام خمینی (ره) بر روی شبستان آن است، مطرح کرد: فاز اول این پروژه با مساحت حدود هفت هزار مترمربع مسقف شده و زیرساخت‌های دیگر آن نیز در حال انجام است و به زودی تکمیل می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 6085542

دیگر خبرها

  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری است
  • ۱۶ چمن مصنوعی در مدارس اردبیل به بهره برداری می رسد
  • ۴.۲ کیلومتر از جاده دسترسی به بندر نگین بوشهر آماده بهره برداری است
  • هفت‌هزار و ۹۲۸میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در صنعت خمین انجام شد