Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارع گفت: بایددر سایه همدلی و وحدت در کنار مشارکت مردم، زمینه سرمایه‌گذاری بیشتر برای تحقق جهش تولید را در گیلان فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «ارسلان زارع» امروز(پنج‌شنبه، ۱۹ تیر) در آیین تکریم و معارفه فرماندار بندرانزلی با بیان اینکه جلب اعتماد عمومی و بهره‌گیری از امکانات فرصتی است برای مسئولان جهت خدمتگزاری به مردم در دوران مسئولیتشان گفت: خدمتی که با نیت صادقانه، انگیزه وافر و تلاش مجدانه در فضای تعاملی با وفاق، همدلی و مشارکت آحاد مردم فراهم شود با موفقیت همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گیلان ادامه داد: شرایط امروز کشورمان بیشتر از هر زمان دیگری به هم‌افزایی با اجرای منویات رهبری و بهره‌گیری و برنامه‌ریزی‌های دولت نیاز دارد.

 

وی با تاکید بر تلاش جهت کاهش مشکلات مردم در راستای توسعه جامعه و پیشبرد برنامه‌ها و تکمیل طرح‌هایی که برای حل مشکلات مردم راهگشاست اظهارداشت: تلاش در فضای تعامل و همدلی باید با همکاری همه مردم باشد که پیش نیاز توسعه برای هر منطقه‌ است.

 

زارع با بیان اینکه انزلی از جمله مناطق استراتژیک کشور بوده که پتانسیل و ظرفیت آن به هر میزانی که به فکر تبدیل شود مقدمه‌ای برای توسعه کشور است تصریح کرد: باید در مسیر توسعه کشور و ارائه برنامه ریزی‌های کوتاه‌مدت، میان مدت و بلندمدت با توجه به محدودیت‌های کشور، نگاهمان به تولید، اشتغال، صادرات و توسعه باشد تا زمینه تحول اقتصادی شهرستان، استان و کشور را فراهم کنیم.

 

وی در ادامه با تقدیر از تلاش‌های «حیدری آزاد» طی ۲ سال مسئولیت فرمانداری انزلی و همراهانشان در مجموعه دولت برای «میرغضنفری» از فرمانداران باتجربه و با دانش ارزنده در این مسئولیت آرزوی توفیق کرد و گفت: امیدوارم بتوانید از ظرفیت‌های این شهرستان برای مردم این شهر و استان با نگاه ملی بهره گیرد.

 

زارع با اشاره به بهره‌برداری از قطار رشت- منطقه آزاد انزلی تا پایان دولت دوازدهم عنوان داشت: با بهره‌برداری از این خط ریلی که به بندر کاسپین متصل می‌شود به‌طور قطع فرصت بیشتری با رونق صادرات برای توسعه انزلی، رونق اقتصادی واحدهای تولیدی، شهرک صنعتی و محیط پیرامونی این شهر فراهم می‌شود زیرا پیوستن به شبکه راه آهن منطقه آزاد- انزلی و آستارا در فاز اول ظرفیت حمل بار تا سه میلیون تن را ایجاد می‌کند.

 

وی تاکید کرد: با بهره‌مندی از توانمندی‌های داخلی به‌ویژه درون استانی و رونق اقتصادی با فعال کردن واحدهای تولیدی می‌توانیم بیکاری را در انزلی ریشه‌کن ساخته و یا حداقل به صفر برسانیم.

 

استاندار گیلان با تاکید بر شناسایی واحدهای تولیدی نیمه‌فعال و راکد در این شهرستان از فرماندار جدید خواست تا با بهره‌گیری از ظرفیت حمایتی دولت در کنار بخش خصوصی این واحدها را احیا کند و یادآور شد: همه این انتظارات از طریق اعتبارات دولتی امکان‌پذیر نیست و نیاز است از بخش خصوصی بیشترین بهره را ببریم.

 

وی با اشاره به ارتقا شاخص‌های برخورداری از آب آشامیدنی، برق، اینترنت و تلفن در انزلی که در دولت تدبیر و امید روند صعودی داشت بر پیگیری طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان تاکید کرد و متذکر شد: یکی از این طرح‌ها، فاضلاب شهری در دو بخش فاضلاب شهری شرقی انزلی و ایستگاه پمپاژ آب است که بر اساس وعده پیمانکار امیدواریم در زمان مقرر هر دو پروژه با هم به اتمام برسد.

 

زارع به شعار راهبردی امسال که مبتنی بر فعالیت و سرمایه‌گذاری بیشتر است اشاره کرد و بیان داشت: ایجاد اختلال حتی در ابعاد کوچک منجر به خسارت‌های بسیار در آرامش اجتماعی و سرمایه‌گذاری می‌شود و باید در سایه همدلی و وحدت در کنار مشارکت مردم، زمینه سرمایه‌گذاری بیشتر برای جهش تولید را فراهم کرد.

 

وی خواستار بهره‌گیری از ظرفیت منطقه آزاد انزلی در توسعه این شهرستان شد و اظهارداشت: باید با همکاری و هم‌افزایی در سایه خرد جمعی و حفظ کرامت انسانی شرایط بهتری برای تسریع در طرح‌های نیمه‌تمام استانی و اقتصادی فراهم آورد.

 

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به فصل زراعی محصول استراتژیک برنج افزود: امسال ۲۳ شهرستان با کمبود آب مواجه بودند درحالیکه معتقدم محصولی که کشاورز با رنج تولید می‌کند باید ابتدا برای کشاورزان ارزش افزوده داشته باشد.

 

وی خواستار برندسازی محصول برنج شد و بیان کرد: این محصول استراتژیک فاقد برند و بسته‌بندی مناسب بوده و با قیمت کمتری در بازار توزیع می‌شود که برای رفع این مشکل باید به سمت کیفی‌سازی محصول با بسته‌بندی و برندسازی باشیم.

 

گفتنی است در این مراسم از زحمات۲ ساله «اسماعیل حیدری آزاد» فرماندار سابق شهرستان انزلی تقدیر و «اسماعیل میرغضنفری» به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد. فرمانداری شهرستان‌های رودبار و لاهیجان از جمله سوابق میرغضنفری است.

پایان پیام/707

منبع: شبستان

کلیدواژه: جهش تولید برندسازی برنج فرماندار انزلی جذب سرمایه گذاری سرمایه گذاری بهره گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی در شهرستان بانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، طرحی که عمران و زیباسازی محیط روستاها را به دنبال داشته است.

به گفته رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بانه با توجه به نقش ارائه خدمات و تامین زیرساختهای توسعه ای، بنیاد مسکن شهرستان عملیات سنگ فرش، دیوارچینی و آسفالت را در سال گذشته در 23 روستای شهرستان اجرایی نموده است و این مهم نقش خوبی در توسعه روستا ها و ماندگاری روستاییان در روستاها داشته است.

بختیار خدری در ادامه افزود با توجه به اجرای طرح هادی توسط این بنیاد و از محل اعتبارات ملی و استانی در سال 1403 شاهد اجرای این طرح در 27 روستا خواهیم بود.

روستای پیاوین یکی از روستاهای هدف گردشگری در شهرستان بانه می باشد که اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی و با هدف حفظ بافت با ارزش آن توانسته نقش خوبی در جذب گردشگر داشته باشد.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • راهکارهای توسعه کیفی بخش تعاون در اقتصاد ایران چیست؟
  • تقویت احساس ارزش واقعی تولید برنج در زندگی کشاورزان مازندرانی
  • مصارف مالیات برای مردم تبیین شود/لزوم مبارزه با فرار مالیاتی
  • اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی در شهرستان بانه
  • اعلام فراخوان برای جذب سرمایه‌گذار منطقه چالابه
  • فعالیت در بورس چگونه به تولید کمک می‌کند؟
  • سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • لزوم تقویت زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید