Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: کلید موفقیت کشور در مواجهه منطقی و موفق با شیوع بیماری کرونا این است که درجه حساسیت دستگاه ها، نهاد‌ها و مردم کاهش پیدا نکند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در نشست قرارگاه بهداشتی - درمانی سپاه که به صورت ویدئو کنفرانس با همه فرماندهان سپاه استانی برگزار شد، افزود: ویروس کرونا سست نشده و همچنان در حال فعالیت است و هر روز جغرافیای جدیدی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و ما هم نباید سست شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: براساس تجارب چند ماه گذشته این بیماری فقط از طریق همکاری و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه قابل گذر است و از آنجایی که هنوز درمان قطعی برای این بیماری وجود ندارد، نوع رفتار‌های ما در کاهش این بیماری تعیین کننده است.

وی از همه فرماندهان سپاه استانی خواست به ویژه در استان‌هایی که اوضاع شیوع کرونا نامناسب است، با همکاری مناسب با دانشگاه‌های علوم پزشکی همه مساعدت‌های لازم را که در موج اول بیماری به عمل آوردند، مجدد در بخش درمان، غربالگری، ضد عفونی کردن، نقاهتگاه‌ها و حتی در بخش غسل و کفن متوفیان ادامه دهند.

وی گفت: وظیفه ما این است که براساس دستور، ولی امرمان با همه امکانات و توان در این مسئله حضور داشته باشیم.

سرلشکر سلامی گفت: تولید و توزیع ماسک برای مردم و پاسداران همچنان در دستور کار باشد و کمک‌های مومنانه مجدد شروع شود.

فرمانده کل سپاه گفت: در جلسه‌ای که یکشنبه آینده با مسئولان دستگاه‌های حمایتی و انقلابی خواهیم داشت، موج دیگری از کمک‌ها را برنامه ریزی خواهیم کرد و آن‌هایی که به سبب بیماری کرونا دچار مشکلات معیشتی شده اند، مساعدت می‌شوند.

در این ارتباط ویدئو کنفرانسی فرماندهان سپاه استانی از آمادگی‌های خود برای مقابله با بیماری کرونا به ویژه در ایام همه گیری مجدد آن سخن گفتند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین هم در این ارتباط ویدئو کنفرانسی گفت: قرارگاه زیستی سازمان بسیج دوباره تشکیل شده است و طرح‌های همه جانبه بیشتری را اجرا خواهیم کرد.

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی افزود: در بحث تولید ماسک مکانیزه و بهداشتی تحت نظارت سازمان غذا و دارو فعالیت مان ادامه دارد که روزانه حدود ۵ میلیون ماسک در کشور تولید می‌شود، این تولیدات جدای آن دو مرکزی است که در غرب استان تهران ماسک تولید می‌کنند.

وی گفت: هماهنگی‌هایی با استان‌ها برای آغاز مرحله دوم کمک‌های مومنانه صورت گرفته است که براساس آن در دهه اول محرم انجام می‌شود و مرحله سوم کمک‌های مومنانه هم از اربعین آغاز خواهد شد و تلاش ما این است که در هماهنگی با نهاد‌ها بخش قابل توجهی از نیازمندان را در کشور پوشش دهیم. برچسب ها: سردار سلامی ، فرمانده سپاه ، مقابله ، بیماری ، کرونا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سردار سلامی فرمانده سپاه مقابله بیماری کرونا کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن از نیرومندی سپاه پاسداران ترس دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اردستان، اظهار کرد: خداوند متعال نسبت به آشکار و نهان انسان‌ها آگاه است و علم خداوند وسیع و گسترده بوده، هرآنچه که توسط مردم در خلوت یا آشکار انجام می‌شود مورد توجه خداوند قرار می‌گیرد

وی افزود: انسان‌ها سعی کنند که با یکدیگر نیکوکار و برادر باشند و در راه خداوند یکدیگر را دوست داشته باشند همچنین اهل رحم و مهربانی باشند که این سخن بهترین دعوت برای تقوای الهی می‌تواند باشد.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: دوم اردیبهشت سال ۵۸ به فرمان امام راحل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد مردمی تأسیس شد این نهاد در ابتدا همچون یک نهال نوپا بود اما امروزه شاخ و برگ آن گسترده شده و از نیرومندی این نهاد مقدس، دشمنان ترس دارند.

دهشیری خاطرنشان کرد: این که امروز سپاه اعلام می‌کند در صورتی که حمله‌ای کند ما نیز پاسخ خواهیم داد نشان از قدرت است و گروه‌های حماس، حشدالشعبی و حزب‌الله از نیروهای مقاومت هستند که البته خودشان به صورت مردمی وارد میدان شدند.

وی ادامه داد: مردم مطمئن باشند که امنیت ایران تضمین شده است، انواع و اقسام موشک‌ها برای دفاع از ایران و حمله به دشمن آماده است که در صورت شروع حمله‌ای از سوی دشمنان‌، طبق گفته مسئولان کشوری، ایران نیز پاسخ خواهد داد و ایران در اوج اقتدار است.

امام جمعه اردستان با اشاره به سالروز تولد شهید هادی و روز شهدای ورزشکار، بیان کرد: کتاب سلام بر ابراهیم زندگی این جوان ورزشکار را بازگو می‌کند، هرگاه احساس می‌کرد خوش‌تیپی خود باعث گناه برخی‌ها می‌شود تیپ خود را تغییر می‌داد و هنگامی که احساس می‌کرد طرف مقابل او در ورزش ضعیف بوده ولی نیاز به بردن دارد خود را می‌بازاند.

دهشیری تاکید کرد: ورزشگاه‌ها باید سجدگاه ورزشکاران باشد و بعد از هر پیروزی شکر خدا را بر جای آورند، ورزشکاران شهید هادی را الگوی خود قرار دهند و امید می‌رود شاهد مدال‌آوری‌های بیشتر آنان باشیم.

کد خبر 6082562

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش سالروز تأسیس سپاه را تبریک گفت
  • دستور مهم سردار سلامی به نیرو‌های سپاه
  • دستور سردار سلامی به نیروهای سپاه برای امدادرسانی به سیل زندگان
  • دستور مهم سردار سلامی به نیروهای سپاه
  • دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان
  • دشمن از نیرومندی سپاه پاسداران ترس دارد
  • با دستور سرلشکر سلامی یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • کاهش حساسیت بینایی ۱۲ سال قبل از ابتلا به آلزایمر / تاثیر فرکانس ۴۰ هرتزی بر توقف بیماری
  • سرلشکر سلامی: تجهیزات نوین ارتش حاصل خلاقیت‌های این نهاد است