Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت : تیم فوتبال سپیدورد رشت در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور و از هفته بیست و نهم این مسابقات باید در کرج به مصاف تیم گل ریحان البرز برود.

رادنی دیدار افزود: این دیدار غروب روز یکشنبه هفته آینده ۲۲ تیرماه انجام می شود و تیم سپیدرود رشت باید در یک دیداری حساس و بازی سخت خارج از خانه رو در روی تیم قدرتمند گل ریحان البرز قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با توجه به شرایط جدول رده بندی تیم سپیدرود رشت باید در دیدارهای خارج از خانه نیز به فکر کسب امتیاز باشد که در این راستا مسئولان، کادر فنی و بازیکنان سپیدرود مصمم هستند تا در این بازی خارج از خانه نیز امتیاز کسب کنند.

وی ادامه داد: البته با توجه به ارائه یک بازی قابل قبول از سوی سپیدرود در دربی گیلان و برابر تیم ملوان بندرانزلی در اولین تجربه سرمربیگری پاشازاده در این تیم امید است که تیم سپیدرود در دومین هدایت سرمربی جدید خود در یک دیدار خارج از خانه نیز امتیاز کسب کند.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت ابراز امیدواری کرد که با تغییرات ایجاد شده در کادر فنی سپیدورد این تیم در بازی های باقی مانده با ارائه بازی های زیبا نتایج قابل قبولی نیز کسب و در نهایت در لیگ دسته اول ماندگار شود.

دیدار تصریح کرد: هم اینک تیم فوتبال سپیدرود رشت در جدول رده بندی شرایط مناسبی ندارد اما با توجه به اینکه در دیدارهای باقی مانده اکثر تیم های نیمه دوم جدول باید رو در روی هم قرار گیرند،  تیم سپیدرود می تواند با کسب چند نتیجه مطلوب در جدول رده بندی صعود داشته و در نهایت سهمیه خود را در این لیگ حفظ کند.

تا پایان هفته بیست و هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، گل ریحان البرز با کسب ۴۳ امتیاز در مکان ششم و سپیدرود رشت با کسب ۲۷ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.

     

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان گل ریحان البرز جدول رده بندی خارج از خانه سپیدرود رشت تیم سپیدرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی و شاگردانش آماده بازی بحرین

به گزارش  قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت‎‌های آسیای ۲۰۲۴ تایلند در اولین گام مقابل افغانستان قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر یک و درخشش سعید احمدعباسی برنده مسابقه لقب گرفت.

شاگردان شمسایی که روز پنج شنبه به مصاف افغانستان رفتند، با یک روز استراحت آماده بازی دوم برابر بحرین شده‌اند.

ایران در گروه چهارم مسابقات قرار دارد و در حالی که کویت پس از بازی دوم توانسته صدر جدول را با ۴ امتیاز در اختیار خود بگیرد، وحید شمسایی برای پیروزی برابر بحرین به استادیوم محل بازی رسیدند و می‌خواهند با شکست بحرین ۶ امتیازی شوند و صدر جدول را پس بگیرند.

دیگر خبرها

  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید
  • تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد
  • شمس آذر به استقلال باخت، اما شمایل یک تیم بازنده را نداشت
  • ۴+۵: معادله صعود و سقوط لیگ یک
  • سپاهانی‌ها به دنبال انتقام از قو‌های سپید انزلی هستند/ نبرد تیم‌های میانه جدول در اصفهان
  • شمسایی و شاگردانش آماده بازی بحرین