Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@15:54:31 GMT

ادامه تصویربرداری طولانی‌ترین سریال تلویزیونی

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۳۸۵۲

ادامه تصویربرداری طولانی‌ترین سریال تلویزیونی

طولانی‌ترین سریال تلویزیونی در سکوت خبری در شهرک غزالی کلید خورده و در سه فصل ساخته می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با ادامه تصویربرداری سریال تلویزیونی "برف بی‌صدا می‌بارد" به نویسندگی مسعود بهبهانی‌نیا، زهرا پارسافر و طیبه شجری، کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی که مدتی پیش و در سکوت خبری در شهرک غزالی کلید خورده بود؛ از لوگوی این سریال رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"برف بی‌صدا می‌بارد" عنوان سریالی سه فصلی است که در دهه‌های 60-70- و 90 روایت می‌شود و با گذشت 8 ماه از زمان پیش تولید، مدتی است وارد فاز تولید شده و اسامی بازیگران و عوامل این سریال در اخبار آتی اعلام خواهد شد.

این سریال 250 قسمتی که محصول فیلم و سریال شبکه سه سیماست، در زمانی حدود 10 هزار دقیقه تولید شده و فصل اول و دوم آن که در دهه 60 و 70 سپری و در 100 قسمت تولید می‌شود؛ در حال حاضر جلوی دوربین رفته و فصل سوم این سریال که دهه 90 را روایت می‌کند، هم اکنون مراحل نگارش را می‌گذراند.

مسعود بهبهانی‌نیا نویسنده این سریال تلویزیونی، پیش از این نویسندگی سریال "کیمیا" به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی که در 110 قسمت تولید شده بود را به عهده داشته و این سریال 250 قسمتی  که از سال 94 تحقیق و نگارش آن آغاز شده، پس از "کیمیا" رکوردی جدید در پرونده کاری این نویسنده خواهد بود.

پوریا آذربایجانی کارگردان این اثر نیز، پیش از این کارگردانی "نوارد زرد" که اثری متفاوت و جنایی است را به عهده داشته و این دومین همکاری او با مؤسسه فرهنگی هنری وصف صبا خواهد بود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: اگر بمانی، غزل غزل ترانه لبخند به پایت می‌ریزم. پرده حسرت از دلت برمی‌کنم. برف بی‌صدا می‌بارد، دردانه من. بمان تا رسم پذیرایی از تقدیر را به‌جا آوریم...

نوستالژی‌های آخر هفته تلویزیون/ "کلاه‌قرمزی و پسرخاله"، "خواهران غریب" و "باغبان"اخبار تلویزیون|توضیح درباره برخورد حاشیه‌ساز مجری "کارآفرینی"/"خوش‌نشین‌ها" از یکشنبه به تلویزیون می‌آیند

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شبکه سه سیما سریال ایرانی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تلویزیون بیشتر بخوانید... آخرین خبرها از سریال "سنجرخان"، دانشمند هسته‌ای و "جلال ۲"/ قطب‌الدین صادقی در سریال لطیفی بازی می‌کند؟

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه سه سیما سریال ایرانی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تلویزیون شبکه سه سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون سریال تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون

سکانسی از حضور ریما رامین فر در یک سریال تلویزیونی که ۲۱ سال پیش روی آنتن تلویزیون رفته است مورد توجه قرار گرفت. او بعد‌ها با نقش هما که در مجموعه سریالی پایتخت به عهده داشت، محبوبیت بسیاری پیدا کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: همشهری

tags # سریال پایتخت سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی