Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:52:44 GMT

فوق‌العاده ویژه حقوق کارکنان بهداشت محقق می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۳۹۴۵

فوق‌العاده ویژه حقوق کارکنان بهداشت محقق می‌شود

«سید محمد پاک مهر» روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مدافعان سلامت با ایثار و از خود گذشتگی باید بیش از این مورد توجه قرار گیرند، از این رو از وزیر بهداشت خواسته ایم در تامین حداقل هایی که دیگر کارمندان از آن برخوردار هستند، کارکنان حوزه بهداشت و درمان نیز بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: پرداخت فوق العاده ویژه حقوق کارکنان بهداشت و درمان در دستور کار وزیر قرار گرفته و ۱۰۰ درصد به انجام خواهد رسید، زیرا این  حق مدافعان سلامت است به خصوص اینکه در این ایام کرونایی به خوبی عمل کرده اند و باید به آنها توجه ویژه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاک مهر در پاسخ به خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه آیا در ۶ ماهه نخست سال پرداخت فوق العاده ویژه اجرا می شود، گفت: از هیچ تلاشی در این زمینه کوتاهی نخواهیم کرد.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان همچنین در خصوص اقدامات به انجام رسیده در خصوص کلینیک سینا مهر نیز گفت: در حال بررسی کارشناسانه در خصوص روش شدن علت این حادثه هستیم  و پس از تهیه گزارش آن را به صحن مجلس ارائه خواهد کرد و امیدوارم بتوانیم برای آینده از اینگونه اتفاقات مشابه پیش گیری کنیم.

وی اظهار داشت: در این حادثه غم انگیز ۱۹ نفر از هموطنان مظلومانه جان خود را از دست دادند و باید هر چه سریع تر منشا این اتفاق اگر فنی یا کوتاهی یا قصور هر مجموعه ای که باشد روش شود.

به گزارش ایرنا، حادثه آتش‌سوزی و انفجار کلینیک سینا اطهر در خیابان شریعتی تهران در هفته گذشته به مرگ ۱۹ نفر و مصدومیت ۱۴ نفر منجر شد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، «عباسی» ، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا با اعلام این خبر گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان در هفته سلامت برنامه های مختلفی برای شهروندان پیشوایی تدارک دیده است .
در تقویم مناسبت‌ها از یکم تا هفتم اردیبهشت هفته سلامت نامگذاری شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تظلم خواهی کارکنان ادغامی بانک سپه
  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • حقوق کارکنان دولت در سال جاری چند درصد زیاد شد ؟
  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شد
  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شود
  • تولید دارو از بره موم زنبور عسل توسط محقق همدانی
  • افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • مایکل داگلاس آرزو داشت کشته می‌شد/ مرگ فوق‌العاده «مرد مورچه‌ای»