Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ناپولی در تلاش است تا سبک خاصی را در ناپولی پیاده کند. 

جنارو گتوزو، ناپولی را برای ادامه دادن به فرم خوبش به چالش کشیده است.

به گزارش اسکای ایتالیا، گل های الیف الماس و هیروینگ لوزانو به پارتنوپی کمک کرد تا شب گذشته به برد 2-1 در خانه جنوا دست پیدا کند. سرمربی ناپولی در مصاحبه پس از بازی گفت: 

از بازی رضایت دارم، هر چند که در ابتدای نیمه دوم می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم و این مرا به یاد باخت برابر آتالانتا انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از خوب کار کردن تیم خوشحال هستیم ولی هنوز در برخی نواحی باید پیشرفت کنیم. هدف ایجاد یک ذهنیت قوی و برنده و همچنین ارائه سبک مشخصی از فوتبال است. باید ثابت کنیم که می توانیم به مدت 95 دقیقه بازی خوبی ارائه کنیم. جدول می گوید 12 امتیاز با آتالانتا اختلاف داریم ولی با توجه به بازیکنان بزرگی که در تیم حضور دارند، فاصله ما نباید تا این حد زیاد باشد. این یعنی هر روز باید به جدول سری آ نگاه کنیم و ببینیم کجای راه را اشتباه رفتیم، کجا درست عمل کردیم و برای بهتر شدن چه کاری از دست مان بر می آید. 

اوسیمن با میلیک فرق دارد

قبل از بازی شب گذشته، مدیر ورزشی ناپولی تایید کرد آرکادیوش میلیک بیش از این که به تمدید قرارداد نزدیک باشد، به جدایی از ناپولی نزدیک است. گتوزو در این باره گفت:

پیدا کردن بازیکنی بهتر از میلیک دشوار است. با این حال وقتی بازیکنی احساس می کند دوران حضورش در باشگاه به سر رسیده است و دنبال تغییر محیط می گردد، باید به حرف او گوش داد. نمی توان کسی را برخلاف میلش نگه داشت چرا که در غیر این صورت بازیکن یا به حرف مربی گوش نمی دهد و یا ذهنیت درستی نخواهد داشت. باید به خواسته های بازیکن احترام گذاشت. ویکتور اوسیمن؟ او بازیکن متفاوتی است ولی نمی خواهم در این رابطه صحبت کنم. اگر اوسیمن به ما ملحق شود، آنگاه در این باره حرف می زنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا / فیلم

لیورپولِ یورگن کلوپ با وجود برتری 1-0 مقابل آتالانتا، با توجه به شکست 3-0 در آنفیلد از رقابت های لیگ اروپا کنار رفت.

دانلود (0.4MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آتالانتا 0-1 لیورپول (لیگ اروپا - 2023/24)
  • واکنش آتالانتا به صعود تاریخی (عکس)
  • خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا / فیلم
  • آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول
  • مورایس: شاید روزی هم اسم من را صدا بزنند؛ برای بالا رفتن نباید پا روی کسی بگذاریم
  • ده روسی: با احترام به میلان، ما صعود می‌کنیم
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • ام باپه: تصمیم من در مورد جدایی از پاری سن ژرمن عوض نمی‌شود
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی