Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:پس از دریافت گزارش کلاهبرداری کلان و فروش مال غیر توسط هیئت مدیره یکی از مجتمع‌های تجاری شهر بندرعباس، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان هرمزگان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جعفری افزود: با بررسی‌های لازم از اسناد مربوط به مجتمع و دفتر محاسبات فنی و همچنین استعلام از ارگان‌های مختلف، تخلفات صورت گرفته توسط برخی متهمان احراز شد.

او گفت: متهمان با حذف مقدار تقریبی ۴ هزار متر مربع از فضا‌های فرهنگی، شهربازی، تاسیساتی، راه پله و پارکینگ‌ها در طبقات مجتمع که در پروانه ساختمانی و اسناد شهرداری تعریف شده است، اقدام به ساخت، واگذاری و فروش واحد‌ها و راهروی تجاری، رستوران، کافی شاپ، سینما و سالن انتظار سینما کرده اند که این موضوع بر خلاف کمیسیون ماده ۵ شهرداری و پروانه ساختمانی بوده است.

بیشتر بخوانید

کشف فرار مالیاتی هزار و ۱۰۰ میلیارد ریالی در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: در ادامه رسیدگی به این پرونده، لیست تمامی افراد غرفه دار در مجتمع مذکور اخذ و مشخص شد تمام فضا‌های تجاری ایجاد شده که از تبدیل فضا‌های مشاعی با کاربری خاص ساخته شده اند به فروش رفته و هیچ سندی نیز در اختیار آن‌ها قرار نگرفته است.

سردار جعفری گفت: با اثبات و احراز جعل، فروش مال غیر و کلاهبرداری‌های صورت گرفته، ۵ نفر از اعضای هیئت مدیره این مجتمع که در زمینه کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی مشارکت داشتند، با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.

او با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده به جرم خود اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی دستگیری کلاهبرداران پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ "حسن ابوالحسینی" اظ‌ها داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به این پلیس مبنی بر سرمایه گذاری در کانال تلگرامی اکسیر فارابی و کلاهبرداری از آنها، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا یزد قرار گرفت. 
رئیس پلیس فتا استان یزد افزود: شاکیان در اظهارات خود عنوان داشتند درشبکه اجتماعی تلگرام با شخصی که مدعی بود در زمینه سرمایه گذاری اکسیر فارابی فعالیت می‌کند و سود‌های کلانی در ازای سرمایه گذاری در این زمینه پرداخت می‌کند، آشنا شدیم ومدت کوتاهی با وی درارتباط بودیم و پس ازجلب اعتماد جمعآ مبلغ ۱۵ میلیارد ریال جهت سرمایه گذاری در زمینه این بازار برای وی واریز کردیم و بعد از واریز وجوه و عدم پاسخ از وی متوجه شدیم مورد کلاهبرداری قرار گرفته ایم. 
ابوالحسینی ادامه داد: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکیان و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته، مشخص شد متهم ساکن یکی از استان‌های غرب کشور بوده، در این خصوص با هماهنگی مقام قضائی نامبرده دستگیر و به پلیس فتا استان یزد منتقل شد. 
وی بیان داشت: متهم پس از دستگیری به کلاهبرداری ازحساب ۲۰ نفر از هموطنان سراسر کشور تا این لحظه اعتراف کرد. 
وی توصیه کرد: هنگام سرمایه‌گذاری توجه کنید که شما نباید به افراد حقیقی اعتماد کنید. یک شرکت سرمایه‌گذاری باید توسط نهاد‌های نظارتی، تایید شده باشد تا امکان اعتماد به آن وجود داشته باشد و به هیچ عنوان دارایی خود را به دست افرادی که با وعده سود‌های غیرواقعی و وسوسه برانگیز، از شما درخواست وجه می‌کنند، نسپارید. 
رئیس پلیس فتای استان یزد، خاطرنشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.gov.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی در یزد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سئوالات کنکور 
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سوالات کنکور
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه