Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر آئین افزود: نمایش‌های عروسکی به سفارش حوزه هنری در راستای همکاری با هشتگ همدلی و کمک‌های مومنانه توسط هنرمندان هم استانی تولید شده است.

آئین با اشاره به عناوین نمایش‌های تولید شده اظهار داشت: "دعای زمینی موش کوچولو" به کارگردانی جمیله فلاحی" فرشته‌ای از آسمون" به کارگردانی فرشته حق نظری "ماهی رنگین کمان" به کارگردانی سیده کلثوم صداقتی نیا و"هم نگاهی " به کارگردانی مینا فروزان آثاری هستند که در این واحد تولید شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این نمایش‌ها که هم از جذابیت کودکانه برخوردارند وهم برای تماشای بزرگسالان جذاب و دیدنی خواهند بود متناسب با فضای مجازی ساخته شده‌اند و قرار است از طریق صفحه اینستاگرام حوزه هنری به آدرس " @artyasuj.ir"منتشر و در معرض دید علاقمندان قرار گیرند.

کد خبر 4969752

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج عروسک ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان ایلام بیرجند شهرکرد ستاد مقابله با کرونا استانداری سمنان سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان جشنواره وحدت و همدلی اقوام با حضور مهمانانی از کشورهای قزاقستان و ترکمنستان و مسئولین کشوری و استانی، عصر دیروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در میدان مختومقلی بندرترکمن برگزار شد.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی ، اجرای موسیقی و جشنواره غذاهای محلی از جمله برنامه های این جشنواره بود.

حدود یک هزار نفر در این جشنواره حضور داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • اجرای نمایش «سپیده» در حوزه هنری
  • معرفی نامزدهای دومین جشنواره «عروسک‌خونه»
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند