Web Analytics Made Easy - Statcounter

براتعلی صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با تلاش نیروی انتظامی خودروی حامل سیگار قاچاق توقیف شد.

صالحی با بیان اینکه راننده این خودرو از دستور پلیس برای توقف سرپیچی کرد، بیان داشت: با تعقیب و گریز انجام گرفته و توقف خودرو توسط نیروی انتظامی، در بازرسی از این خودرو ۱۸۱۰ باکس سیگار خارجی در مدل‌های مختلف کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با بیان اینکه پرونده این قاچاق به شعبه پنجم کالا و ارز تعزیرات حکومتی ارسال شد، اظهار کرد: پس از طی مراحل قانونی و بررسی مستندات، دادگاه رأی به توقیف کالای قاچاق و مصادره خودرو داد.

وی افزود: همچنین این فرد به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۸۶ میلیون ریال به نفع دولت محکوم شد.

صالحی با تاکید بر برخورد قانونی با موارد قاچاق اظهار کرد: در برخورد با موارد قاچاق کالا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد. قاچاق بر پیکره اقتصاد کشور ضربه می‌زند.

کد خبر 4969745

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان ایلام بیرجند شهرکرد ستاد مقابله با کرونا استانداری سمنان سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد

سرهنگ تقی توئی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی اعلام اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک دستگاه اتوبوس در حال جابجایی تعداد زیادی سیگار قاچاق است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این اتوبوس در پلیس راه بجنورد متوقف شد، افزود: در بازرسی از این خودرو ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان شمالی با بیان اینکه ارزش این تعداد سیگار قاچاق ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، یادآور شد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز راهی پارکینگ شد.

کد خبر 6086249

دیگر خبرها

  • کشف ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد
  • ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد
  • ابراز خرسندی شهروندان گچساران از مرمت و بهسازی گلزار شهدا + فیلم
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • توقیف ۳۹ خودرو شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • مرسدس بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
  • خودرو ۲۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
  • توقیف تریلی حامل ۲۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق در کاشان