Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@12:24:55 GMT

مشکلات ۲۶ واحد تولیدی و صنعتی فردیس بررسی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۴۰۸۸

مشکلات ۲۶ واحد تولیدی و صنعتی فردیس بررسی شد

سیدعلی افتخاری روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا افزود:  از این تعداد ۱۸ واحد تولیدی و صنعتی در خواست تسهیلات داشتند و مشکلات هشت واحد تولیدی و صنعتی در بخش خدمات از جمله بیمه تامین اجتماعی،مالیات، برق و گاز  بود.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۴۰ فقره مجوز در بخش مشاغل خانگی صادر شد، اظهار داشت: طی سه ماه گذشته ۳۰ فقره مجوز مشاغل خانگی صادر شد که از اهمیت زیادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت  شهرستان فردیس به شمار شاغلان بخش های مختلف این شهرستان  گفت: اکنون در بخش قالی بافی ۳۳۰ نفر شاغل هستند  و از  بیمه تامین اجتماعی  برخوردار می باشند.

به گفته وی که ۱۰ هزار و ۳۰۰ نفر در شهرک صنعتی سیمین دشت مشغول بکار هستند که ۳۰۰ نفر آنان امسال جذب شدند.

افتخاری افزود:  شهرک صنعتی سیمین دشت ،ناحیه کارگاهی نور و لکه های صنعتی در شهرستان فردیس ۲۴ هزار و۴۴۳ نفر در بخش صنعت فعالیت می کنند.

وی گفت: امسال سهم فردیس در بخش صنعت ۲ هزار و ۴۰۰ نفر است که در سامانه اشتغال ثبت می شود تاکنون ۳۲۰ نفر ثبت نام کرده اند.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت فردیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت فردیس وزارت صنعت معدن و تجارت فردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ سفر رئیسی به سمنان

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ طی سفر استانی به سمنان سفر کرد و د آیین بهره برداری از چند کارخانه و تولیدی حضور پیدا کرد.

ورود به استان سمنان خوش آمد گویی مادر شهید به رئیس جمهور صحبت‌های رئیسی در بدو ورود به سمنان خوش آمد گویی مقامات استانی به رئیس جمهور در فرودگاه طرح توسعه نیروگاه برق سمنان طرح توسعه نیروگاه برق سمنان طرح توسعه نیروگاه برق سمنان طرح توسعه نیروگاه برق سمنان جشن احیای 201 واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان جشن احیای 201 واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان جشن احیای 201 واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان جشن احیای 201 واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان استقبال متفاوت مردم سمنان از رئیس جمهور استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیسی استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیسی استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیسی سخنرانی رئیسی در اجتماع باشکوه اهالی سمنان سخنرانی رئیسی در اجتماع باشکوه اهالی سمنان سخنرانی رئیسی در اجتماع باشکوه اهالی سمنان

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد واحدهای صنعتی همدان به بیش از ۱۰۰۰ واحد/ رشد ۲۰ درصدی صنعت استان
  • پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران
  • احیای ۶ واحد تولیدی راکد شیروان
  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران
  • عکس/ سفر رئیسی به سمنان
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار