Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت خراسان رضوی گفت: تست‌هایی که مثبت شده مربوط به اعضای تیم است نه فقط بازیکنان تیم. - اخبار ورزشی -

فاطمه شریف پس از مثبت شدن تست کرونای 5 نفر از اعضای تیم فوتسال بانوان هیئت خراسان رضوی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تست پی سی آر را از بازیکنان و کادر فنی تیم گرفتیم و ممکن است خطاهایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی کسانی که تست شان مثبت شده است هیچ علائمی نداشتند یعنی اگر این تست را نمی‌گرفتند متوجه نمی‌شدند که مبتلا هستند.

وی با بیان این مطلب که فقط تست بازیکنان مثبت نشده است، افزود: کسانی که تست شان مثبت شده است فقط بازیکن نیستند بلکه اعضای تیم خراسان رضوی نیز هستند یعنی ممکن است بازیکن یا مربی و یا سرپرست باشند.

وی تعداد افرادی که تست شان مثبت شده است را غیر واقعی عنوان کرد و اظهار داشت: تعداد افرادی که تست‌شان مثبت شده است نیز درست گفته نشده و فکر می‌کنم بزرگ‌نمایی شده است. این تست‌ها محرمانه است و نباید در اختیار کسی قرار دهیم و نمی‌توانم تعداد را بگویم اما کمتر از پنج نفر بوده‌اند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت خراسان رضوی از گرفتن دوباره تست کرونا در هفته آینده خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در تست پی سی آر چهل درصد احتمال خطا وجود دارد و افرادی که تست شان مثبت شده است نیز هیچ علامتی نداشته‌اند فرض را بر این گذاشتیم که شاید خطایی رخ داده است و دوباره تست می‌گیریم ولی روزی که تست می‌دهیم هنوز مشخص نیست و فکر نمی‌کنم به فاصله کمتر از شش روز بتوانیم دوباره تست کرونا بدهیم.

وی درباره برگزاری مسابقات مرحله پلی آف در این شرایط خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه واقعا سخت است چون استرس خاصی وجود دارد هم به دلیل اینکه وضعیت شهر مشهد قرمز است و هم اینکه تست برخی افراد بدون علامت مثبت شده است بنابراین شرایط سخت است ولی نشدنی نیست و باید منتظر تصمیم سازمان لیگ باشیم.

تست کرونای فوتسالیست‌های مس رفسنجان منفی شد

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,27,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتسال بانوان ایران فوتسال بیشتر بخوانید... ادامه ماجراهای مسابقات پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان/ سرپرست ملی حفاری: تابع وزارت نفت هستیم و بازی نمی‌کنیم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتسال بانوان ایران فوتسال فوتسال بانوان ایران فوتسال فوتسال بانوان خراسان رضوی اعضای تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)

تمرین امروز پرسپولیس با میهمانان ویژه برگزار شد.

به گزارش فارس، سرخپوشان ایران در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم هستند.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز که دو میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فوتبال بانوان (عکس) نتايج دور برگشت ليگ برتر فوتبال بانوان

دیگر خبرها

  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • جشن صعود در افغانستان با سرود ایرانی! (عکس)
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود
  • کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود
  • غذای دریایی پیرلو و شاگردانش را مسموم کرد!