Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد تقی هاشمی مدیر کل اتباع و مهاجرین خراسان رضوی در مراسم افتتاح چهارمین دفتر رسیدگی به مشکلات اتباع و مهاجرین خارجی در نیشابور، گفت: باتوجه به رایزنی‌های معاون استاندار و فرماندار نیشابور دفتر اتباع خارجی از امروز در محل فرمانداری ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او افزود: اتباع خارجی می‌توانند از این پس مشکلات خود را با مسئول این شعبه در میان بگذارند.
در حاشیه این مراسم ۲۲۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، خرما حبوبات و همچنین وسایل بهداشتی به خانواده‌های اتباع و مهاجرین خارجی در راستای برنامه رزمایش مومنانه تحویل داده شد.
انتهای پیام//ر. ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتباع خارجی اتباع و مهاجرین خراسان رضوی رزمایش همدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت هفت روزه به کارفرمایان برای معرفی اتباع غیرمجاز

حمزه سلیمانی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه با اشاره به ممنوعیت ورود اتباع غیرمجاز (افغانی) به استان، گفت : باتوجه به اینکه بیشتر این اتباع در مزارع، مرغداری‌ها، گاوداری‌ها، گلخانه‌ها و باغات استان مشغول به کار شده اند، در تلاشیم تا اطلاع رسانی‌هایی مبنی بر ممنوعیت بکارگیری آنها به کارفرمایان داشته باشیم. 

وی افزود: به این منظور نشست‌هایی را با بخشداران، دهیاران و شورا‌های روستا‌هایی که حضور اتباع غیرمجاز در آنجا بیشتر مشاهده شده در دستور کار قرار داده ایم و تاکنون هم نشست‌هایی در سراب نیلوفر و ماهیدشت برگزار شده و در منطقه کوزران هم این نشست‌ها برگزار می‌شود. 

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه اضافه کرد: از بخشداری‌ها خواسته ایم تا در فراخوانی به تمام کشاورزان، باغداران و دامداران و واحد‌های تولیدی روستا‌های منطقه خود اعلام کنند که ظرف مدت هفت روز باید کارگران اتباع غیرمجاز خود را به صورت داوطلبانه به اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان و یا پلیس امنیت عمومی انتظامی معرفی کنند. 

وی تاکید کرد: اگر کارفرمایان به صورت داوطلبانه اقدام به معرفی اتباع غیرمجاز بکارگیری شده نکنند تا مقدمات بازگشتشان به کشورشان فراهم شود، به دستگاه‌های قضایی معرفی شده و با آنها برخورد قاطع قانونی صورت می‌گیرد. 

سلیمانی خاطرنشان کرد: با اشراف کامل کارگروه کنترل و رصد اتباع غیرمجاز در استان که از تمام دستگاه‌های انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی، قضایی و جهاد کشاورزی نمایندگانی در آن حضور دارند، کارگران شاغل غیرمجاز در سطح روستا‌ها و شهر‌های اطراف کرمانشاه شناسایی و از استان طرد خواهند شد. 

وی ادامه داد: از اهالی مناطق سراب نیلوفر، کوزران، سرفیروزآباد و سراب نیلوفر هم خواسته ایم در صورت مشاهده بکارگیری اتباع غیرمجاز در مزارع، واحد‌های تولیدی و ساخت وساز‌ها منطقه خود به شماره ۰۸۳۳۸۴۵۰۲۳۶اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی و یا شماره ۱۱۰ پلیس گزارش کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مهلت هفت روزه به کارفرمایان برای معرفی اتباع غیرمجاز
  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین
  • نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • مشارکت ۱۱ هزار تبعه خارجی البرز در سرمایه‌گذاری
  • اعضای خانواده رمال تبعه خارجی در فردیس دستگیر شدند
  • تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده‌گذاری اتباع در خراسان رضوی
  • توزیع دفترچه اقامت طرح سرمایه گذاری به اتباع افغانستانی در خراسان رضوی
  • رونمایی از دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری اتباع