Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@15:33:11 GMT

دیدار دراگان اسکوچیچ با سرمربی پارس جنوبی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۴۱۸۷

صبح امروز سرمربیان تیم ملی و پارس جنوبی جم دریک نشست صمیمی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش"ورزش سه" دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درراستای دیدار با مربیان لیگ برتر  طی دعوتی از هومن افاضلی سرمربی پارس جنوبی  با یکدیگر نشستی دوستانه برگزارکردند که دراین دیدار درباره شرایط فوتبال ایران و همچنین شرایط تیم پارس جنوبی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

اسکوچیچ که شناخت خوبی از لیگ ایران دارد دراین نشست صمیمی درباره افت و خیزهای فوتبال ایران صحبت کرد و افاضلی هم که تجربه حضور در تیم های ملی را در دوره های مختلف داشته درخصوص تیم ملی و شرایط پارس جنوبی مباحث فنی مدنظرش را به سرمربی تیم ملی مشورت داد.


گفتنی است مرتضی محصص رییس کمیته فنی فدراسیون فوتبال در این نشست که بیش از  دوساعت به طول انجامید حضور داشت.

 

تیم ملی ایران پارس جنوبی جم دراگان اسکوچیچ (سرمربی) هومن افاضلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران پارس جنوبی جم دراگان اسکوچیچ سرمربی هومن افاضلی پارس جنوبی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است/تیم‌ها به هم نزدیک هستند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در دومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۵ بر ۳ بحرین را شکست دهد. بحرین به دنبال این شکست از صعود به مرحله حذفی بازماند.

رافائل فوگاگرو سرمربی تیم ملی فوتسال بحرین که در تیم‌های سپاهان و گیتی پسند سابقه مربیگری دارد در پایان این بازی در خصوص شناختش از تیم ملی ایران گفت: فوتسال ایران را دنبال می‌کنم و با مربیان ایرانی در ارتباط هستم و این مساله خیلی به آنالیز ما از تیم ایران و براورد ما از این بازی کمک کرد.

او در خصوص دیدار نخست تیمش برابر کویت که با شکست ۲ بر یک همراه شد گفت: فکر می‌کنم که عملکردم ما در دیدار نخست هم خوب بود و گل‌هایی که دریافت کردیم از روی ضدحملات بود و بیشتر بدشانسی آوردیم.

او در خصوص اینکه کدام تیم‌ها شانس قهرمانی هستند ادامه داد: من فکر می‌کنم که در این تورنمنت تیم‌ها خیلی به نزدیک هستند اما ایران مدعی کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات است.

وی در پایان به شرایط لیگ بحرین پرداخت و گفت: لیگ بحرین ۴۰ روز طول می‌کشد و همین مساله کار را برای بازی‌ها و قراردادها سخت می‌کند و اگر لیگ به صورت متداوم برگزار شود پیشرفت‌های بیشتری حاصل می‌شود.

کد خبر 6083764

دیگر خبرها

  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس
  • دیدار هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است/تیم‌ها به هم نزدیک هستند