Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@00:04:28 GMT

توقیف کامیون حامل الکل طبی بدون مجوز در فارس

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۴۱۹۱

توقیف کامیون حامل الکل طبی بدون مجوز در فارس

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی شهرستان بوانات در شمال استان فارس، از توقیف یک دستگاه کامیون حامل مقادیر قابل توجهی الکل طبی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید ابوالفضل مسعودی، پنجشنبه 19 تیر اعلام کرد: در حین اجرای طرح کنترل خودروها در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان بوانات، ماموان انتظامی به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را توقیف و بازرسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از سایت پلیس فارس، مسعودی گفت: از این کامیون بالغ بر 2880 لیتر الکل طبی فاقد مجوز کشف شد که براساس نظر کارشناسی، یک میلیارد و 300 میلیون ریال ارزش دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات گفت: ماموران انتظامی این کامیون را توقیف و راننده را دستگیر کرده و به مراجع قانونی تحویل دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرستان بوانات استان فارس الکل طبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران

به گزارش قدس آنلاین، ارسلان خادمیان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این میزان در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

وی بیان داشت: این میزان در سال ۱۴۰۱،  ۹۴ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال بوده است.

خادمیان با بیان اینکه در این راستا، رانندگان حامل کالاهای قاچاق دستگیر شده و برای طی مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: از مهمترین کالاهای کشف شده در این شهرستان، لوازم خانگی، لوازم صوتی، تصویری، لوازم آرایشی، بهداشتی و خوراکی بوده است.

وی افزود: در این راستا ۸۸ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در سال جاری، در این شهرستان توقیف شد.

خادمیان اظهار داشت: همچنین در سال گذشته، ۵۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و در این زمینه ۱۹۹ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گچساران همچنین اظهار داشت: ۱۵۲ دستگاه موتور سیکلت متخلف نیز در سال گذشته در این شهرستان توقیف شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ ۲۲ درصد افزایش داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • برادر کشی در فارس
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • اقامتگاه‌های غیررسمی و بدون مجوز مقبول نظر مسافران
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه