Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به فشارهایی که آمریکا و دیگر کشورهای مستکبر جهان به ایران در زمان شیوع کرونا تحمیل کردند گفت: رزمایش مواسات در این ایام ایران را در تمام جهان سربلند کرد.

«سیدمرتضی بختیاری» در آیین تجلیل از موثرین رزمایش مواسات استان یزد اظهار کرد: با وجود تمام سختی‌هایی که در ایام شیوع کرونا وجود داشت، ملت ایران در تمام جهان سرافراز بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در همین زمان، قدرتمندترین و ثروتمندترین کشورهای جهان با مشکلات بسیار زیادی روبرو بودند و در مقابله با کرونا زمین گیر شدند ولی در ایران با اجرای رزمایش مواسات، مشکلات تا حد بسایر زیادی برطرف شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: در هیچ جای دنیا و هیچ کجای تاریخ سابقه ندارد که بخواهند جلوی مسائل درمانی برای یک ملت را بگیرند ولی کشورهای مستکبر دنیا در زمانی که هنوز خودشان دچار کرونا نشده بودند، به گمان اینکه می‌توانند ایران را زمین‌گیر کنند، و سخت‌ترین فشارها و تحریم‌ها را در مسائل درمانی، مالی و کالاهای بهداشتی به ویژه ماسک به ایران تحمیل کردند.

بختیاری گفت: به لطف خدا و به برکت رزمایش مواساتی که توسط مقام معظم رهبری مطرح شد و حضور گسترده همه مردم ایران را شاهد بودیم به گونه‌ای که یک ایران همدل به وجود آمد، این توطئه دشمنان نه تنها محقق نشد بلکه به بهترین نحو ممکن از آن خارج شدیم. 

وی با بیان اینکه بر خلاف آنچه که آمریکایی‌ها فکر می‌کردند، کشورهای اروپایی و آمریکایی در زمان شیوع کرونا در ارائه خدمات به مردمشان سرافکنده شدند گفت: کاری که در ایام شیوع کرونا در ایران انجام شد به هیچ عنوان در دیگر نقاط جهان قابل مشاهده نیست.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه نیازمندان و ایتام عائله خداوند هستند گفت: در قرآن کریم نسبت به کمک به نیازمندان به ویژه ایتام تاکید بسیار ویژه‌ای شده و کمتر موضوعی داریم که ثواب بالاتر از این برای آن بیان شده باشد.

بختیاری خاطرنشان کرد: هزینه‌ای که مردم در اوج سختی‌ها پرداخت می‌کنند تا دیگر افراد زیر فشار مشکلاتی که در زمان شیوع کرونا به وجود آمده بود، در پیشگاه خداوند متعال ارزش بسیار بالایی دارد و باید این روحیه ایثار را حفظ کنیم.

آیت‌الله «محمدرضا ناصری یزدی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد نیز در این مراسم  با تقدیر از اقداماتی که در حوزه کمک به نیازمندان در مدت شیوع کرونا انجام شده است، اظهار کرد: این اقدام فعالیتی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و باید از آن به بهترین نحو ممکن تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران در ایام شیوع کرونا به گونه‌ای به یکدیگر کمک کردند که در هیچ جای دنیا چنین ایثار و از خود گذشتگی وجود ندارد گفت: در زمانی که همه مردم دنیا تنها به فکر خود بودند، مردم ایران در کمک به دیگران سر از پا نمی‌شناختند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه این روحیه ایثار و کمک به دیگران باید همچنان حفظ شود تصریح کرد: علیرغم اینکه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در ابتدای شیوع کرونا به دلیل اینکه خود هنوز وارد این بیماری نشده بودند و گمان هم نمی‌کردند دچار آن شوند، برنامه‌ریزی داشتند ایران را به شدیدترین نحو تحت فشار بگذارند تا مردم ایران را تسلیم خود کنند.

ناصری یزدی با بیان اینکه تشدید فشارها در جلوگیری از ارسال دارو و لوازم بهداشتی به ایران یکی از اقدامات اصلی دشمن در این نقشه بود گفت: الحمدالله مردم ایران با بهره‌گیری از سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، تمام توان خود را به کار بستند تا جلوی مشکلات مردم را بگیرند و خوشبختانه نتیجه بخش هم بود.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه همه این ایثارگری‌ها برخواسته از روح معنویت بود گفت: نکته بسیار مهم این است که این روحیه باید همیشه در جامعه وجود داشته باشد و تنها به زمان مشکلاتی از جمله شیوع کرونا خلاصه نشود.

وی با انتقاد از موج گرانی‌هایی که در جامعه به وجود آمده گفت: دشمن در حال نقشه کشیدن در این زمینه است و متاسفانه برخی در داخل کشور هم با گران‌فروشی‌ها در حال تشدید مشکلات هستند که باید حتما جلوی آن گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: همه ما باید نسبت به مردم توجه بسیار ویژه‌ای داشته باشیم و هرآنچه که از توانمان بر می‌آید برای رفع مشکلات آنها به کار گیریم که هم به لحاظ اقتصادی و هم در حوزه فرهنگی و اجتماعی به آنها کمک کنیم.

ناصری یزدی با بیان اینکه توطئه دشمن این است که تقصیر گرانی ها و مشکلات مردم را به گردن رهبری بیاندازد گفت: این توطئه بزرگی است و ما باید زمینه را به گونه ای فراهم کنیم که مردم متوجه این توطئه دشمن باشند و نگذارند دشمن اقدام به چنین جسارت هایی بکند.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: برای این موضوع باید مسئولان هم تمام تلاش خود را به کار گیرند و با نظارت دقیق بر امور و جلوگیری از گران‌فروشی‌ها در کنار تلاش برای بهبود وضعیت معیشت مردم، زمینه‌سازی لازم برای رفع مشکلات را فراهم کند. 

«محمدعلی طالبی» استاندار یزد نیز در این مراسم گفت: علی رغم اینکه گفته می‌شود یزد یک استان برخوردار است و در خیلی از شاخص‌های اقتصادی جزو برترین‌های کشور هستیم، در عین حال با مسائل و مشکلاتی روبروییم که زیر برخی از عناوین و شاخص‌ها یک مقدار پنهان می‌ماند.

وی تصریح کرد: در بحث شاخص‌های طبقاتی، شاید شرایط خوبی را در استان یزد نداریم و فاصله طبقاتی به معنای این است که یزد با وجود برخورداری و داشتن بالاترین درآمدها، با محرومینی روبرو است که شاید از امکانات اولیه زندگی هم محروم باشند.

استاندار یزد ادامه داد: نکته دوم بحث مهاجرپذیری استان یزد به جهت ظرفیت‌های خوبی است که در گذشته داشته و تا الان ادامه دارد و سبب شده ما بار اشتغال و حمایت از محرومین سایر استان‌ها را هم به نوعی متحمل شویم.

طالبی گفت: این موضوع به شکلی است که یزد الان جزو استان‌های با بالاترین نرخ بیکاری در سطح کشور است در صورتی که در گذشته‌های نچندان دور جزو استان‌های با بالاترین نرخ اشتغال است. 

وی با تاکید بر اینکه لازم است در این حوزه اقدامات لازم انجام شود تا جلوی مشکلاتی که در حوزه اقتصادی و معیشت برای مردم به ویژه محرومین به وجود آمده برطرف کنیم، گفت: کمیته امداد ظرفیت‌های بسیار بزرگی در این حوزه دارد و می‌تواند در این زمینه نقش‌آفرین باشد.

استاندار یزد بیان کرد: در بحث شیوع کرونا، با توجه به نوع فعالیت‌های اقتصادی استان یزد، در حوزه فعالیت‌هایی از قبیل فعالیت‌های خدماتی، استان یزد جزو بالاترین خسارت‌های کشور را داشت ولی با همت دستگاه‌ها و هدایت و راهنمایی نماینده ولی فقیه در استان این بحران را در استان یزد به خوبی مدیریت کردیم و یکی از بخش‌های مهم مدیریت این بحران، همین طرح مواسات مومنانه بود که همه پای کار آمدند و با حد اعلی همدلی و همراهی که وجود داشت بود. 

طالبی گفت: در هر صورت راه دشوار و مهمی داریم و اگر بخواهیم تلاش‌های دشمنان را بی اثر کنیم باید همچنان با تمام توان تلاش کنیم و این چنین نیست که با اقدامات صرفا کوتاه مدت مسائل برطرف شود و لازم است با همین حمایت‌ها و همدلی‌ها باری را از دوش افراد محروم و خسارت دیده برداریم.

شجاعان مدیر کل کمیته امداد استان یزد هم در این مراسم با بیان اینکه مردم یزد از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردارند، بیان کرد: یکی از این ویژگی‌ها، دینداری ریشه‌ای و عمیق است که سبب شده یزد به دارالعباده معروف شود.

وی از دیگر ویژگی‌های مردم یزد را خلق آثار ماندگار و بلند مدت دانست و گفت: مصداق این موضوع، قنواتی است که در سده‌های گذشته ساخته شده ولی آثار آن کماکان باقی است و تا جریان تاریخ باقی می‌ماند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد یکی از بزرگان استان یزد را آیت الله حائری یزدی دانست و گفت: ایشان هم آثاری را خلق کردند و با ایجاد حوزه علمیه قم، ثمره ای از خود به جای گذاشتند که تا پایان تاریخ، نتایج آن در کل جهان تاثیرگذار است.

شجاعان سخت کوشی و سخاوتمندی را دو ویژگی مهم مردم یزد دانست و افزود: مردم یزد هم به سختی تلاش می‌کنند و هم آنچه را که به دست می‌آورند، برای کمک به دیگران از درآمد خود بذل و بخشش می‌کنند که مصداق بارز آن را در موضوع رزمایش مواسات در استان یزد شاهد بودیم.

وی ادامه داد: زمانی که مقام معظم رهبری بحث رزمایش مواسات را فرمودند، آیت‌الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان یزد بر ضرورت ایجاد تشکیلات و ساماندهی برای این موضوع در استان تاکید و محوریت آن را بر کمیته امداد گذاشتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه این رزمایش در استان یزد نتایج بسیار خوبی داشت گفت: در این زمان تقریبا آمار توزیع 140 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان ثبت شده که قطعا تعداد این بسته‌ها بسیار بیشتر است و بسیاری از خیریه‌ها آمار خود را هنوز اعلام نکرده‌اند.

شجاعان به اجرای طرح اطعام مهدوی در استان یزد اشاره کرد و گفت: در این  طرح هم تقریبا 500 هزار پرس اطعام در ماه مبارک رمضان در کل استان یزد توزیع شد که همه از برکات این رزمایش و همدلی بود که در ارکان مختلف استان شکل گرفت.

وی خاطرنشان کرد: قرار ما بر این است که این رزمایش ادامه پیدا کند و در مرحله دوم، برای عید قربان و غدیر، مسئله توزیع سبدهای معیشتی و اطعام را تحت عنوان اطعام علوی اجرا کنیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد، شجاعان در پایان تصریح کرد: علاوه بر این قرار است که برکات این طرح تا پایان سال در کل استان یزد ادامه داشته باشد و در نوبت‌های مختلف اقدام به اجرای آن کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی رییس کمیته امداد امام خمینی ره رزمایش مواسات يزد کمیته امداد امام خمینی ره نماینده ولی فقیه در استان زمان شیوع کرونا رزمایش مواسات استان یزد ناصری یزدی مردم ایران مردم یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور

بین الملل تابناک: ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم، برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی، ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن، آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور و هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا از مهم ترین خبرها و رویدادهای منطقه ای و بین المللی در 24 ساعت گذشته بوده اند.

ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ضمن تکرار ادعاهای سیاسی و تحریک‌آمیز درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان مدعی شد که ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز برای تولید سلاح اتمی، چند هفته فاصله دارد.

رافائل گروسی در گفت‌وگو با شبکه آلمانی دویچه‌وله افزود: این بدان معنا نیست که ایران در این مدت زمان، سلاح هسته‌ای خواهد داشت. وی تصریح کرد که هرچند غنی‌سازی اورانیوم در سطح بالا مایه نگرانی است، اما نمی‌توان به این نتیجه مستقیم رسید که ایران دارای سلاح هسته‌ای است. مدیرکل آژانس توضیح داد: "یک کلاهک هسته‌ای فعال، به چیزهای دیگری به‌غیر از تولید مواد شکافت پذیر نیاز دارد."

مدیرکل آژانس همچنین به تدابیر جبرانی ایران تحت برجام اشاره و ادعای کاهش دسترسی‌های آژانس به مراکز اتمی ایران را تکرار کرد. وی مدعی شد: «من بارها به همتایان ایرانی خود گفته‌ام که ما دسترسی و دید لازم را که به اعتقاد من باید ضروری باشد، نداریم و این مساله باعث گمانه‌زنی (درباره برنامه اتمی ایران) می‌شود.» وی مدعی شد: "وقتی همه اینها را کنار هم می گذارید، مطمئناً با علامت سوال های زیادی روبرو می شوید."

گروسی در بخش دیگری از این گفت‌وگو، ضمن تکرار ادعاهای سیاسی پادمانی درباره فعالیت‌های اتمی کشورمان افزود که این مساله محور مذاکرات وی با مقام های ایران است.

گروسی نزدیک به پنج سال است که ادعاهایی را به واسطه اطلاعات و ادعاهای غیرمستند علیه برنامه هسته‌ای کشورمان مطرح می‌کند. این ادعاها ریشه در اسناد جعلی رژیم صهیونیستی دارد که با هدف امنیتی سازی پرونده هسته‌ای ایران در اختیار رسانه‌ها و مقامات آژانس قرار می‌گیرد.

جمهوری اسلامی ایران ضمن رد ادعاهای مطرح شده همواره تاکید کرده است که تعهدات کشورها در حوزه پادمان نامحدود نیست؛ با این حال اسفند گذشته در جریان سفر دو روزه رافائل گروسی مدیرکل آژانس به تهران، به صورت داوطلبانه با فعالیت‌های راستی آزمایی و نظارت بیشتر بازرسان این سازمان، در چارچوب قانون راهبردی مجلس (قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران) موافقت کرد.

در پی این توافق (موسوم به بیانیه ۴ مارس) جلساتی در سطح کارشناسی برگزار شد و با تعاملات انجام شده از ابتدای سال جاری تاکنون، ایران و آژانس پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در ارتقاء همکاری‌های خود طبق بیانیه مشترک اسفند ۱۴۰۱ داشته‌اند. در نتیجه این روند چندین موضوع فنی بین ایران و آژانس حل و فصل شده، گفت وگوها و تعاملات ایران و آژانس افزایش یافته و گفت وگو در مورد حل و فصل موضوعات فنی دیگری در جریان است.

برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی

 خبرگزاری دولتی کره شمالی(KCNA) نوشت که ارتش پیونگ‌یانگ برای نخستین بار، با هدف شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای زیر نظر «کیم جونگ اون» رهبر این کشور، رزمایش ترکیبی برگزار کرد.

این رزمایش در دو بخش شامل «مانور با هدف آرایش گرفتن واحدهای نظامی و تغییر به فاز ضدحمله پس از صدور فرمان از سوی سامانه هشدار بحران هسته‌ای(Hwasanpalryong) و همچنین مانور کار کردن با سیستم فرماندهی ضد حمله هسته‌ای » برگزار شد.

خبرگزاری کره شمالی نوشت: نیروهای کره شمالی در این رزمایش‌ها آرایش ضدحمله هسته‌ای را تمرین و کلاهک‌های هسته‌ای مشقی را شلیک کردند تا در صورت صدور هشدار بحران هسته‌ای آمادگی داشته باشند.

هدف اصلی این رزمایش نمایش قابلیت اطمینان، برتری، قدرت و ابزارهای متنوع هسته‌ای کره شمالی و تقویت قوای هسته‌ای این کشور هم از حیث کیفیت و هم از لحاظ کمیت اعلام شده است.

به نوشته KCNA، این رزمایش که «ماشه‌ هسته‌ای» نام دارد، «هشدار روشن به دشمنان است زیرا همزمان با مقطعی انجام شد که دشمنان با اقدامات به شدت تحریک‌آمیز و خصمانه، هیاهوی نظامی علیه کره شمالی به‌راه انداخته‌اند.»

ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن

منابع مطلع از برگزاری نشست‌هایی در عربستان و عمان در راستای پیشبرد طرح صلح یمن خبر دادند.

 در روزهای اخیر، رسانه‌ها و منابع مطلع اطلاعاتی را فاش کرده‌اند که نشان می‌دهد ریاض و مسقط ترتیبات برگزاری یک نشست مستقیم میان «شورای ریاستی یمن» مستقر در عدن و دولت نجات ملی وابسته به جنبش انصارالله را در چارچوب تکمیل ترتیبات مربوط به امضای قرارداد صلح یمن از سر گرفته‌اند.

طبق گزارش روزنامه «القدس العربی»، دفتر «هانس گروندبرگ» فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که گروندبرگ روز یکشنبه در مسقط پایتخت عمان با «محمد عبدالسلام» مذاکره‌کننده ارشد جنبش انصارالله و گروهی از مقامات ارشد عمانی دیدار و رایزنی کرد.

بر اساس این بیانیه، آنها در این دیدارها درباره راه‌های دستیابی به پیشرفت در نقشه راه سازمان ملل برای یمن و ضرورت کاهش تنش در منطقه خاورمیانه گفت‌وگو کردند.

همزمان با تحرکات سازمان ملل در مسقط، «رشاد العلیمی» رئیس شورای ریاستی یمن به همراه «احمد بن مبارک» نخست‌وزیر دولت مستعفی این کشور با «استیون فاگن» سفیر آمریکا در یمن دیدار و گفت‌وگو کردند.

طبق گفته منابع مطلع، العلیمی و سفیر آمریکا در دیدار انجام شده در ریاض آخرین تحولات پرونده یمن و همچنین تحولات منطقه و جهان را مورد بررسی قرار دادند.

در این دیدار همچنین درباره پرونده صلح یمن گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

«هانس گروندبرگ» نماینده سازمان ملل متحد در امور یمن اوایل دی‌ ماه از حصول توافقی میان دولت نجات ملی یمن و دولت وابسته به ریاض در عدن خبر داده بود و گفت که نقشه راهی برای رسیدن به صلح، در نظر گرفته شده است.

آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور

رزمایش نظامی مشترک تحت عنوان «پرچم صحرا» با مشارکت ۱۰ کشور آسیایی و اروپایی به همراه آمریکا در امارات متحده عربی آغاز شد.

پایگاه خبری «ارم نیوز» روز دوشنبه گزارش داد که رزمایش نظامی امارات متحده عربی با عنوان «پرچم صحرا» با مشارکت کشورهای منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای شامل ترکیه، عربستان، عمان، کویت، آمریکا، کره‌جنوبی، فرانسه، انگلیس و آلمان آغاز شد.

وزارت دفاع امارات با انتشار بیانیه‌ای ضمن اشاره به هدف از برگزاری این رزمایش که ارتقای عملکرد و آمادگی رزمی کشورهای شرکت کننده عنوان شده است، اعلام کرد: ورود نیروهای هوایی از کشورهای مختلف دوست به امارات تکمیل شده و پایان یافته است.

این رزمایش ۲۵ روز ادامه خواهد داشت.

پیشتر، وزارت دفاع امارات متحده عربی نیز در توئیتر اعلام کرد که این رزمایش با هدف افزایش دادن آمادگی رزمی و تبادل تجربه‌های نظامی میان نیروهای کشورهای شرکت کننده برگزار می‌شود.

رزمایش «پرچم صحرای ۸» ماه مارس گذشته با مشارکت بین‌المللی در امارات متحده عربی برگزار شد.

هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا

رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا و معاون او در مقاله‌ای که در روزنامه واشنگتن پست منتشر شد، درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی این کشور هشدار دادند.

در مقاله واشنگتن پست به نقل از این دو مقام ارشد آمریکایی آمده است: نیروهای آمریکایی در خارج از کشور در برابر تهدید پهپادهایی که در ارتفاع پایین پرواز می‌کنند، آسیب‌پذیر هستند. پایگاه‌های نظامی محلی ما نیز تقریباً هیچ حسگر پهپادی ندارند.

این مقامات افزودند: تا کنون چندین پهپاد در حال پرواز بر فراز پایگاه‌های نظامی و تأسیسات هسته‌ای آمریکا شناسایی شده است. ما پهپادهایی را بر فراز پایگاه‌های نیروی هوایی «لانگلی» در ویرجینیا و «وایتمن» در میسوری شناسایی کردیم.

رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا و معاون او اذعان کردند که آژانس های امنیتی و نظامی آمریکا برای پذیرش مسؤولیت و متوقف کردن این حملات هیچ اقدامی انجام نداده‌اند.

این هشدار در حالی صادر شده است که منابع رسانه‌ای روز گذشته از حمله پهپادی به پایگاه «عین الاسد» نظامیان آمریکایی در غرب عراق خبر دادند. شب قبل‌تر هم پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی «العمر» سوریه با ۴ موشک و پایگاه آنها در «خراب الجیر» سوریه با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ فشارخون و دیابت دو عامل نارسایی کلیه
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ علت نارسایی کلیه
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • سیاستمدار صهیونیست: الان وقت ورود به جنگ با ایران نیست
  • «وعده صادق» هدیه بزرگ سپاه به ملت ایران و مظلومان فلسطین