Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@21:43:39 GMT

معرفی نخستین فرماندار شهرستان مارگون

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۴۲۳۴

معرفی نخستین فرماندار شهرستان مارگون

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، در مراسمی آقای فاضل پورخسرو بخشدار منطقه مارگون به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان تازه تاسیس مارگون منصوب شد.

با توجه به مصوبه تقسیمات کشوری امروز شهر مارگون به طور رسمی به شهرستان تبدیل شد.

گفتنی است هیات وزیران در جلسه ۸ دی ۱۳۹۸ به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری، با پیشنهاد ایجاد بخش زیلائی و شهرستان مارگون در شهرستان بویراحمدِ استان کهگیلویه و بویراحمد موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخش زیلائی از ترکیب دهستان‏‌های زیلائی و شوروم در شهرستان بویراحمد ایجاد و روستای ماشمی سفلی مرکز دهستان زیلائی با تغییر نام به ماشمی به عنوان مرکز این بخش تعیین می ‏شود.

همچنین، شهرستان مارگون از ترکیب بخش ‏های مرکزی (شامل دهستان‏‌های مارگون و دالون) و زیلائی ایجاد و شهر مارگون نیز به عنوان مرکز بخش مرکزی این شهرستان تعیین می ‏شود.   انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان جدید معرفی فرماندار شهرستان مارگون کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی گچساران گفت: ۱۹۹ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شدند که از این تعداد ۱۸۱ نفر خرده فروش و ۱۸ نفر نیز قاچاقچی مواد مخدر بودند.
خادمیان اظهار کرد: در این زمینه ۲ باند منهدم و ۷۱ دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل داده شد.
وی تصریح کرد: همچنین در این مدت ۳۳ هزار و۷۳۴ تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ این شهرستان برقرار شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ که ۲۸ هزارو ۸۵۴ مورد بود بیش از ۱۳ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • معرفی نخستین مربی بین المللی اسکیت سرعت چهارمحال و بختیاری
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • وجود ۳۳ هکتار سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان راور
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان ایجاد می‌شود