Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام بهداروند روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:  امسال از این تعداد ، ۵۱۷ نفر به دلیل تعطیلی کارگاه ، ۱۸۸۰ نفر به علت بیماری کرونا، ۱۵۹ نفر به علت رکود در کار،۲۳ نفر اخراج،۲۰۲ نفر پایان قرارداد و۲۷۷ نفرعدم نیاز در شهرستان فردیس تقاضای بیمه بیکاری دادند.

وی ادامه داد: تاکنون ۷۰۰ نفر از این افراد بیمه بیکاری دریافت کرده اند و مابقی هم از طریق پیامک وزارت خانه برایشان ارسال می شود و به اداره کار شهرستان مراجعه نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره تعاون ، کار  و رفاه اجتماعی شهرستان فردیس گفت: دستگاههای مانند آموزش فنی و حرفه ای ، بهزیستی ، آموزش و پرورش ، شبکه بهداشت و درمان ، راه و شهرسازی،صنعت ، معدن وتجارت ، ارشاد اسلامی ،تاکسیرانی ،گردشگری و ورزش جوانان درخواست تسهیلات کرونایی کرده اند.

وی اظهار داشت: درخواست بیمه بیکاری کرونا نیازی به رسیدگی در کمیسیون‌های مربوطه ندارد و صرفا مبنای تایید صلاحیت آنها شرایطی است که سامانه برای آنها تعریف کرده است.

شهرستان فردیس با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

برچسب‌ها بیمه بیکاری ویروس کرونا فردیس پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیمه بیکاری ویروس کرونا فردیس بیمه بیکاری ویروس کرونا فردیس بیمه بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: زمانی که سامانه‌های بیمه به هر دلیلی دچار اختلال موقت شوند یا نسخه نویسی الکترونیک امکان‌پذیر نباشد، این مراکز موظف هستند نسخ را به صورت کاغذی ثبت و پذیرش و به بیمه شدگان ارائه خدمت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بیمه سلامت استان اصفهان، محمدحسین صفاری اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی و اطلاع‌رسانی‌های انجام شده به تمام پزشکان، مؤسسات درمانی و تشخیصی، بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، کیلینیک‌ ها و پاراکلینیک‌ ها، هیچیک از این مراکز تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند از ارائه خدمت به بیمه شدگان خودداری کنند.

وی افزود: زمانی که سامانه‌های بیمه به هر دلیلی دچار اختلال موقت شوند یا نسخه نویسی الکترونیک امکان‌پذیر نباشد، این مراکز موظف هستند نسخ را به صورت کاغذی ثبت و پذیرش و به بیمه شدگان ارائه خدمت کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان خاطرنشان کرد: بیمه شدگان در صورت دریافت نکردن خدمت یا هر گونه تخلف مؤسسات، می‌توانند تخلف مورد نظر را در سامانه شکایات سازمان بیمه سلامت به آدرس shekayat.ihio.gov.ir ثبت کنند و همکاران در اسرع وقت موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری خواهند کرد.

کد خبر 746885

دیگر خبرها

  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • اتصال بیمه‌های تکمیلی به سامانه‌های بیمه در راستای حذف کاغذبازی‌ها
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • نرخ بیکاری در اردستان به ۷.۸۲ رسید
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری