Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید محمدعلی زاده مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس، مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص افزایش مهلت برگزاری مجمع عمومی شرکت‌های سهامی عام را به کلیه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و حسابرسان معتمد ابلاغ کرد.

بر این اساس، طبق مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، مهلت تعیین شده در قوانین و مقررات ناظر و تشکیل مجمع عمومی شرکت‌های سهامی عام که تا پایان تیرماه ۹۹ باید مجمع را برگزار کنند به مدت دو ماه تمدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار بورس بازار سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال اثرگذاری در تولید است

رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه مشکلات و چالش‌های بخش خصوصی باید با خود بخش خصوصی حل و فصل شود، گفت: این ستاد به دنبال اثرگذاری در اقتصاد و تولید از طریق بخش خصوصی است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا غزنوی، دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران روز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه 1403 با محمدباقر آقاعلیخانی دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور دیدار و گفتگو کرد.

رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در دیدار با دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران با بیان اینکه مشکلات و چالش‌های بخش خصوصی باید با خود بخش خصوصی حل و فصل شود، گفت: این ستاد به دنبال اثرگذاری در اقتصاد و تولید از طریق بخش خصوصی است.

وی با تاکید بر اینکه برخی از قوانین و مقررات مضر تولید است، افزود: ستاد تسهیل با جایگاه ویژه قانونی، قدرت و توان مقابله با مقررات و قوانین دست و پا گیر را دارد، لذا اگر مجمع کارآفرینان ایران به طور مثال ده چالش تولید را روی میز بگذارد ما آماده پرداخت به آن‌ها با هدف رفع چالش‌ها هستیم.

آقاعلیخانی با اشاره به اینکه ساختار و شرایط فعلی کشور منجر به جهش تولید نخواهد شد و نمی‌توان فقط بخش خصوصی را در این باره مخاطب قرار داد، گفت: بسیاری از مشکلات و چالش‌های تولید در بخش‌های دولتی متمرکز شده است و به همین خاطر، همواره به جای رفع چالش به چالش‌های موجود افزوده می‌شود.

دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران نیز در این دیدار با پیشنهاد برگزاری جلسات ستاد تسهیل درخصوص پیشران‌های مولد بخش خصوصی در مجمع کارآفرینان ایران گفت: همه اعضای مجمع کارآفرینان ایران صد در صد از بخش خصوصی هستند. در واقع ما یک نهاد واسطه گر هستیم که با همزبانی بیشتر می‌توانیم بسیاری از چالش‌ها را از بین ببریم.

حمیدرضا غزنوی با تاکید براینکه به دلیل تاثیرگذاری باید به پیشران‌های مولد توجه ویژه‌ای شود و حتی خط سبزی برای آن‌ها طراحی شود، افزود: فقدان سند سیاست صنعتی در کشور یکی از چالش‌های مهم تولید است و بدون شک عدم توجه به مزیت‌های رقابتی و گسترش آن در اقتصاد کشور و استفاده از مزیت‌های فعالیت پیشران‌های اقتصادی در داخل و خارج از کشور، ناشی از بی توجهی به سیاست‌های صنعتی در کشور است.

دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران همچنین در پایان تاکید کرد: مجمع کارآفرینان ایران در سطح کارشناسی همواره آماده همکاری با ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • مصوبه جدید مالیاتی مجلس: بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد
  • لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!
  • سیر تا پیاز بند بورسی
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • بودجه ستاد امر به معروف در سال گذشته چقدر بود؟
  • ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال اثرگذاری در تولید است