Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-28@21:01:18 GMT

یارانه تیرماه امشب واریز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۴۳۱۹

صراط: یارانه نقدی تیرماه برخلاف ماه‌های قبل یک روز زودتر به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

به گزارش تسنیم، یارانه نقدی صد و سیزدهمین مرحله مربوط به تیر امسال مشابه مراحل قبل و به ازای هر نفر ۴۵۵، ۰۰۰ ریال خواهد بود که به همراه افزایش حداقل مستمری خانوار‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴:۰۰ روز پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹ به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز و قابل برداشت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با اعلام زمان واریز یارانه تیر ماه سال ۱۳۹۹ تاکید کرده: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع رسانی‌های قبلی انجام شده اقساط تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی از همین ماه از یارانه سرپرستان خانوار کسر خواهد شد.

میزان اقساط تعیین شده ۳۵ هزار تومان است که صرفاً از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات را دریافت کرده اند کسر خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: یارانه یارانه نقدی وام یک میلیونی صراط سرپرستان خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کلاهبرداری میلیاردی به شیوه خرید ارز دیجیتال در کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرمانده انتظامی کازرون گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس مبنی بر کلاهبرداری تحت عنوان خرید ارز دیجیتال از وی، موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ اسماعیل زراعتیان افزود: شاکی در اظهارات خود اعلام کرد که مدتی قبل در شبکه‌های اجتماعی با یک سایت که مدعی بود در زمینه ارز‌های دیجیتال فعالیت می‌کند آشنا شدم و پس از اینکه اعتمادم را جلب کرد؛ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای سرمایه گذاری در زمینه ارز‌های دیجیتال به آدرس فردی در تهران واریز کردم که بعد از واریز وجه دیگر پاسخی از وی دریافت نکرده و متوجه کلاهبرداری شدم.
وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا شهرستان کازرون پس از بررسی‌های همه جانبه و تلاش بی وقفه برای شناسایی مجرم با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی، اطلاعاتی از مجرم در استان تهران به دست آورده و وی را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون اظهار داشت: با به دست آمدن هویت متهم و پس از تشریفات قضایی، وجه کلاهبرداری شده به حساب مالباخته برگشت داده شد و تلاش برای شناسایی محل اختفا و دستگیری متهم در دستور کار است.
زراعتیان به شهروندان توصیه کرد: توصیه‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و همواره مراقب ترفند کلاهبرداران و سودجویان باشند.

دیگر خبرها

  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی با افزایش ۱۵ درصدی
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی/ واریزی ۱ میلیون و ۳۸۰ هزارتومانی برای این خانوار‌ها
  • کشف کلاهبرداری میلیاردی به شیوه خرید ارز دیجیتال در کازرون
  • استفاده ۱۸۵ هزار خانوار بوشهری از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • استقبال ۱۸۵هزارخانواربوشهری ازطرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی
  • ۱۸۵ هزار خانوار بوشهری از طرح کالابرگ الکترونیکی استقبال کردند
  • پرداخت ۲۱۰۰ میلیارد ریال به طرح فجرانه در استان بوشهر
  • اجرای طرح اکرام و اطعام ایتام در استان
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود