Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:16:00 GMT

باند قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز در اراک منهدم شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۴۳۴۴

باند قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز در اراک منهدم شد

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس استان مرکزی، سردار «حسین مفخمی شهرستانی» افزود: در تداوم طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران پلیس امنیت عمومی استان در انجام تحقیقاتی از فعالیت اعضای یک باند قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز مطلع شدند و برنامه‌ریزی عملیاتی برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: با تلاش شبانه روزی چندماهه ماموران پلیس، محل فعالیت سرکرده این باند در یکی از استان‌های مرزی کشور شناسایی و مراقبت‌های نامحسوس در خصوص فعالیت‌های این فرد آغاز و مشخص شد که،d سلاح و مهمات غیرمجاز را به استان‌های مرکزی قاچاق می‌کند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده با مقام قضایی، تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی استان مرکزی به این استان مرزی اعزام و در انجام چندین عملیات، موفق به کشف ۴۶ قبضه سلاح غیرمجاز از اعضای این باند شدند.
سردار مفخمی شهرستانی اظهار داشت: در ادامه این عملیات‌ها ۶ نفر از اعضای این باند که در حال قاچاق سلاح و مهمات به یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند، در یکی از محورهای ارتباطی استان مرکزی شناسایی و دستگیر شدند و تعداد یک‌هزار و ۳۰۵ عدد فشنگ سلاح جنگی که در خودروی آنها جاساز شده بود، کشف، ضبط شد.
وی گفت: برنامه‌ریزی جامعی در دستگیری سرکرده این باند صورت گرفت و  این فرد که از شگردهای مختلف برای فرار از دست پلیس استفاده می‌کرد، سرانجام در چتر اطلاعاتی پلیس استان مرکزی گرفتار شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: این فرد در حال برنامه‌ریزی برای فرار از آخرین مخفیگاه خود در شهر محل سکونتش در استان مرزی کشور بود که در عملیاتی دستگیر شد.


احطار مهر و موم برای آتلیه عکاسی در اراک

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز از صدو اخطار  مهر و موم برای ۲ آتلیه عکاسی متخلف در اراک خبر داد و گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور ساماندهی و پیشگیری از تخلفات در بین آتلیه‌های عکاسی، روز گذشته (چهارشنبه) از هشت واحد در سطح این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ «محمود خلجی» افزود: ماموران و کارشناسان این اتحادیه صنفی، ضمن اطلاع رسانی قوانین و ضوابط کاری این صنف به متصدیان آتلیه‌ها، موارد لازم در خصوص رعایت شئونات اسلامی، نصب دوربین مداربسته در اماکن خصوصی و رعایت ساعات کاری را تذکر دادند.
وی  ادامه داد: ماموران این پلیس در اجرای این طرح برای ۲ واحد صنفی متخلف اخطار مهر و موم صادر کردند.
سرهنگ خلجی، از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
 

غرق شدن دختربچه ۱۲ ساله در خنداب
 فرمانده انتظامی شهرستان خنداب نیز از غرق شدن دختربچه‌ای ۱۲ ساله در رودخانه قره‌چای این شهرستان خبر داد و گفت: حدود ساعت ۲۰ روز گذشته (چهارشنبه) این حادثه به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که بلافاصله ماموران انتظامی به همراه امدادگران در محل وقوع حادثه حاضر شدند.

سرهنگ «عبدالرضا جودکی» افزود: با بررسی صورت گرفته مشخص شد که دختر بچه‌ای ۱۲ساله به همراه خانواده‌اش درحال بازی کردن در داخل رودخانه بوده که ناگهان کودک به زیرآب رفته و غرق می‌شود.
وی افزود: جسد بیجان این دختر بچه توسط اهالی از داخل رودخانه بیرون کشیده شده بود و در  این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

کشف لوازم آشپزخانه قاچاق در اراک 
فرمانده انتظامی شهرستان اراک  نیزگفت: یک محموله قاچاق لوازم خانگی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ «امیر مختاری» افزود: این محموله شامل ۳۹۸ عدد لوازم آشپزخانه قاچاق از یک دستگاه خودروی شوتی (حامل کالای قاچاق) به دست آمدو در این راستا راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.

استان مرکزی دارای ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها استان مرکزی سلاح گرم انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی سلاح گرم انتظامی استان مرکزی سلاح گرم انتظامی فرمانده انتظامی سلاح و مهمات استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای یک باند سرقت با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک گاراژ ضایعاتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ این فرماندهی با کار اطلاعاتیف اعضای باند چهار نفره سارقان در ارتباط با سرقت رخ داده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر