Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@01:12:11 GMT

وضعیت ابتلا به کرونا در ۸ شهرستان لرستان قرمز است

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۴۳۷۳

وضعیت ابتلا به کرونا در ۸ شهرستان لرستان قرمز است

ثمینی گفت: وضعیت ابتلا به کرونا در 8 شهرستان لرستان قرمز و در 3 شهرستان زرد بوده که ضروری است مردم پروتکل های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود ثمینی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت ابتلا به کرونا در شهرستان‌های ازنا، الیگودرز، الشتر، پلدختر، بروجرد، خرم آباد، دورود و دلفان قرمز بوده و میزان ابتلای افراد به کرونا در این شهرستان ها بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در شهرستان های کوهدشت، چگنی، رومشکان و سپیددشت وضعیت ابتلا به نسبت سایر شهرستان‌ها کمتر بوده و این شهرستان‌ها در وضعیت زرد قرار دارند.

معاون امنیتی استانداری لرستان با اشاره به رصد تیم های بازرسی در کل استان عنوان کرد: در مرکز استان و در همه شهرستان ها توسط فرمانداری این کارگروه تشکیل شده که به دستگاه ها و سایر مراکزی که نیاز به بازرسی دارند مراجعه می کنند و تاکید دارند که پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

ثمینی همکاری مردم برای رعایت هشدارهای بهداشتی و عدم حضور در مراکز پر ازدحام را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مدتی مردم احساس کردند که همه چیز در بحث کرونا عادی شده که اقدام به برپایی مراسم های مختلف در سطح گسترده کردند و همین ازدحام جمعیت مشکلاتی را در راستای شیوع کرونا ایجاد کرد.

وی بیان کرد: همکاری مردم در راستای توجه به نکات بهداشتی، عدم حضور در مراکز، مکان های شلوغ و استفاده از ماسک می تواند از شیوع کرونا کاهش دهد.

معاون امنیتی استانداری لرستان گفت: با توجه به این که استفاده از ماسک در همه ادارات برای کارمندان و مراجعان الزامی است، در صورتی که در اداره ای استفاده از ماسک جدی گرفته نشود با مدیر برخورد صورت می گیرد و در صورت لزوم ممکن است به مراجع قضایی نیز معرفی شود.

وی اظهار داشت: در پاساژها و سایر مکان هایی که با ازدحام همراه است، مسئول پاساژ و یا مکان مورد نظر موظف است استفاده از ماسک را در دستور کار قرار دهد و همه از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استفاده از ماسک وضعیت ابتلا شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم لرستان در طرح جهش تولید در دیمزار‌های کشور ۷ درصد است

مجید طائف اظهار کرد: طرح جهش تولید در دیمزار‌های لرستان با حمایت و پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و مجریت سازمان جهاد کشاورزی با هدف توسعه کمی و کیفی کشت دیم در استان در حال اجراست.

وی بیان کرد: مدت زمان اجرای طرح جهش تولید در دیمزار‌ها پنج سال بوده که در کشور سال چهارم و در استان سال سوم در حال اجراست.

طائف با بیان اینکه سطح برنامه کشوری طرح جهش تولید پنج میلیون و ۲۴۰ هزار هکتار است، سهم استان را ۷ درصد و اضافه کرد: تعهد کشت استان در این طرح ۳۷۰ هزار هکتار است.

وی یادآور شد: از میزان ۵۶.۷ درصد گندم و ۲۰ درصد جو بوده و تاکنون ۳۱۲ هزار هکتار از اراضی استان به میزان ۸۴ درصد کشت شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان بیان کرد: سطح گسترش طرح جهش تولید در ۱۲ شهرستان و ۲۱۷۲ روستای لرستان است.

طائف ادامه داد: بیشترین تعهد کشت مربوط به شهرستان‌های کوهدشت و نورآباد به ترتیب با ۱۸.۹ درصد و ۱۸.۴ درصد بوده و همچنین کمترین سطح زیر کشت مربوط به شهرستان‌های چگنی با ۴.۱ درصد و دورود با ۴ درصد است.

وی تصریح کرد: تعهد این طرح جهت تامین ادوات کشاورزی میزان ۶۶۷ میلیارد ریال به تعداد ۵۵۰ دستگاه ادوات بوده که مرحله اول آن به میزان ۱۳۹ میلیارد ریال تخصیص و ۹۳ دستگاه جذب شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • به جز جمهوری اسلامی دیگر دولت های اسلامی تنها نظاره گره وضعیت مردم غزه اند
  • جزییات تولید دام سنگین در کشور+جدول
  • هوای اصفهان ناسالم است/ شاخص زرین‌شهر و قهجاورستان بر مدار قرمز
  • دو بیماری‌ای که بیشتر مردم ایران را تهدید می‌کند
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • سهم لرستان در طرح جهش تولید در دیمزار‌های کشور ۷ درصد است
  • آخرین وضعیت سیل در استانهای جنوبی کشور/ برخی روستاها تخلیه شدند
  • آماده‌باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر