Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا پور ابراهیمی  روز پنجشنبه در نشست  شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوص  استان کرمان افزود: در سطح استان معین های اقتصادی فعالیت می کنند که پیشنهاد این است در هر منطقه جغرافیایی تعریفی برای فعالیت معین ها در حوزه گردشگری داشته باشیم.
وی تصریح کرد: بیشترین بخشی که در ایران و خارج از کشور از کرونا متضرر شده بخش گردشگری است و  انتظار می رود وزارت میراث فرهنگی و ادارات کل استان ها برنامه و اقدامات کمک کننده به حل مشکل را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ماندگاری بیماری کرونا تاکید کرد: باید راهکارهایی برای سرپا نگه داشتن بخش گردشگری و کنار آمدن با کرونا پیدا و عملیاتی کنیم.
وی ادامه داد: به نظر می رسد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری  و صنایع دستی در مقطع کنونی برنامه جامع و بلند مدتی در این رابطه ندارد و مقطعی جلو می رود که باید برنامه و اقدامات ماندگاری انجام شود.
پور ابراهیمی تصریح کرد: درصدد هستیم با هماهنگی بین دولت و مجلس فراکسیون اقتصاد و گردشگری را با محوریت کمیسیون اقتصادی راه اندازی کنیم.
وی بیان کرد: باید گزارش کامل میراث فرهنگی و مشکلات بیمه، بانک و مالیات اعلام شود و ادارات صنعت ، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و گردشگری و کشاورزی در جلسه فوق العاده شورا درباره اجرای مصوبات حمایت از بنگاه های حوزه گردشگری در زمان کرونا گزارش دهند.
نماینده مردم کرمان و راور  در مجلس شورای اسلامی گفت: باید برنامه مشخصی برای صنعت فرش داشت تا بتوانیم اقداماتی انجام بدهیم و همچنین باید بدانیم سرانه یارانه پرداختی گردشگر خارجی در ایران چقدر است و این گزارش در اقتصاد گردشگری برای ما خیلی مهم است.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان جهانگردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان جهانگردی خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان جهانگردی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، در حکم محمد افروغ، سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی (سنتی) که به امضای مصطفی ده‌پهلوان رسیده، آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی (سنتی) منصوب می‌شوید.

توفیق روزافزون شما را در انجام مسئولیت‌های محوله به خصوص در راستای تحقق شرح وظایف مصوب با همفکری و تعامل با اعضای گروه، همکاران و همچنین تشریک مساعی با معاونت‌ها و پژوهشکده‌ها، از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

طی مراسمی که با حضور رئیس و معاونان پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری همراه بود از خدمات شایسته طیبه عزت‌اللهی‌نژاد، مدیر پیشین گروه پژوهشی هنرهای ملی (سنتی) پژوهشگاه قدردانی شد.

کد خبر 6086086 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • رسیدگی به بحث فرونشست از برنامه‌های اصلی وزارت میراث فرهنگی است
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • نماینده مجلس: فرو نشست اصفهان جدی است؛ ابنیه تاریخی مورد آسیب قرار گرفته
  • نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟
  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد