Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:22:54 GMT

ناشناخته‌ترین ترکیب ممکن، در انتظار استقلال

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۴۴۰۶

ناشناخته‌ترین ترکیب ممکن، در انتظار استقلال

در حالیکه زمزمه هایی مبنی بر برگزاری دیدار استقلال و تراکتور شنیده می شود، اما نکته مبهم داستان ترکیب استقلال می باشد.

به گزارش "ورزش سه"، این روزها سازمان لیگ ضعیف ترین و پرانتقادترین روزهای خود را سپری می کند. در حالیکه باید از فردا رقابت های هفته ی بیست و چهارم لیگ آغاز شود، اما هنوز تکلیف بعضی از دیدارها مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز خبری منتشر شد که کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای دیدارهای استقلال و فولاد مقابل حریفانشان، داوری را انتخاب نکرده است. اما تیم تراکتور اعلام کرده که روز جمعه راهی تهران می شود تا خود را برای دیدار با استقلال آماده کند. حتی خبری نیز منتشر شد که سازمان لیگ به استقلالی ها اعلام کرده است باید شنبه به مصاف تراکتور بروند. سازمان لیگی که هنوز اعلام نکرده در تست های راستی آزمایی، چند نفر از استقلالی ها به کرونا مبتلا شده اند اما اگر به آبی پوشان پیام داده اند که باید شنبه در زمین بازی حاضر شوند، پس احتمالا درصد کرونایی بودن استقلالی ها زیر 25 درصد بوده است. به هر حال تا زمانی که سازمان لیگ به صورت رسمی اعلام موضع نکند، نمی شود در این خصوص اظهارنظری کرد. اما بر فرض بر اینکه استقلال بخواهد شنبه به مصاف تراکتور برود، کدام بازیکنان برای مجیدی در اختیار خواهند بود؟ با توجه به پایان محرومیت عارف غلامی و علی کریمی، قطعا این دو بازیکن در دسترس مجیدی هستند. اما سوال اصلی این است که چه بازیکنانی در خط حمله و راست و چپ استقلال به میدان خواهند رفت؟


مجیدی ممکن است به ناچار دست به تغییر سیستم تیمش بزند و بخاطر نداشتن بازیکن لازم، برای این بازی حساس، با سیستم جدیدی تیمش را روانه ی میدان کند. 


با فرض بر اینکه مجیدی همچنان با سیستم 3-5-2 همیشگی تیمش را ارنج کند، احتمالا این بازیکنان در ترکیب قرار بگیرند:


قطعا همچون تمامی بازیهای این فصل، حسینی درون دروازه ی استقلال قرار خواهد گرفت. با بازگشت عارف غلامی، او در کنار سیاوش یزدانی و سینا خادمپور خط دفاع استقلال را تشکیل خواهند داد. البته چنانچه سیاوش یزدانی از بند مصدومیت رها نشده باشد، قطعا بجای او، عظیم گوک در خط دفاعی استقلال قرار می گیرد. 

 

 

 


با توجه به مثبت بودن تست کرونای میلیچ، میلاد زکی پور در سمت چپ تیم مجیدی قرار خواهد گرفت. علی کریمی، روزبه چشمی و علی دشتی سایر نفرات خط هافبک استقلال را تشکیل خواهند داد. با توجه به اینکه خبرهایی مبنی بر بازگشت فرشید اسماعیلی به شرایط ایده آل شنیده می شود، احتمالا مجیدی او را نیز در کمربند خط میانی تیمش قرار دهد.


در خط حمله استقلال گزینه های زیادی در دسترس نیستند. شیخ دیاباته به شرایط ایده آل رسیده و احتمالا در کنار محمد بلبلی در خط حمله ی استقلال قرار خواهد گرفت.


اما اگر مجیدی قصد داشته باشد تیمش را با سیستم جدید 4-4-2 روانه ی میدان کند، آن زمان در ترکیب استقلال چند جابجایی رخ خواهد داد.


حسینی که گزینه ی اول و آخر مجیدی در درون دروازه است، میلاد زکی پور در سمت چپ خط دفاعی استقلال به میدان خواهد رفت، طاهر خانی و یزدانی نیز مدافعین وسط آبی پوشان خواهند بود و عارف غلامی در سمت راست دفاع استقلالی بازی خواهد کرد.


روزبه چشمی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی و علی دشتی هافبک های استقلال خواهند بود. دیاباته و بلبلی نیز در نوک خط حمله ی استقلال حاضر خواهند بود. البته مجیدی زکریا مرادی و امیرحسین کارگر را نیز بر روی نیمکت خواهد داشت که ممکن است جایگزین بلبلی و اسماعیلی بشوند. باید منتظر ماند و دید اگر استقلال فردا تمریناتش را برای دیدار با تراکتور از سر بگیرد، وضعیت بازیکنانی مانند اسماعیلی و شجاعیان چگونه است و آیا این بازیکنان به شرایط ایده آل رسیده اند یا خیر. 


به هر حال، چنانچه سازمان لیگ استقلال را موظف کند شنبه به دیدار تراکتور برود، دست مجیدی خالی تر از همیشه خواهد بود. باید دید در ساعات آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و این بازی لغو خواهد شد یا شنبه شاهد دیدار استقلال و تراکتور خواهیم بود؟

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران سازمان لیگ ی استقلال خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: باید در لیگ برتر با استقلال روبه‌رو شویم و حس می‌کنم از این تیم امتیاز خواهیم گرفت. - اخبار ورزشی -

شایان مصلح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تیم ذوب‌آهن گفت: در نیم‌فصل دوم نتایج آنطور که می‌خواستیم پیش‌ نرفت و روی دور باخت و مساوی بودیم و این در حالی است که در نیم‌فصل اول حتی در رده دوم جدول هم قرار گرفته بودیم. شرایط برای ما ناراحت‌کننده بود، ولی خوشبختانه برد مقابل تراکتور و آلومینیوم وضعیت‌مان را بهتر کرد و فکر می‌کنم می‌توانستیم مقابل سپاهان هم بازنده نباشیم.

ربیعی: شاید چون مظلومم بیشترین ضرر و زیان داوری را داشته‌ام

 

وی راجع به دیدار تیمش برابر تراکتور در جام حذفی خاطر نشان کرد: ما همانطور که لیگ برتر را جدی گرفته‌ایم بدون شک در جام حذفی هم با تمام انگیزه بازی خواهیم کرد، چون می‌توانیم با انجام پنج یا شش بازی قهرمان شویم و به آسیا راه پیدا کنیم. ما تراکتور را رفت و برگشت در لیگ برتر شکست دادیم و طبیعتاً آنها دنبال انتقام هستند و بعد از تغییر در کادر فنی انگیزه زیادی دارند. ما بازی سختی داریم، ولی می‌خواهیم برد مقابل تراکتور را تکرار کنیم.

مصلح در مورد اینکه کدام تیم در لیگ برتر قهرمان خواهد شد، تصریح کرد: اول فصل فکر می‌کردم سپاهان قهرمان لیگ خواهد شد و اکثر فوتبالی‌ها نیز چنین تصوری داشته‌اند، ولی نمی‌دانم چرا شرایط آنها در ادامه تغییر کرد. الان هم پرسپولیس و استقلال شانس‌های اصلی هستند و کار این دو تیم در شش بازی آخر اصلاً آسان نیست. نمی‌توانم پیش‌بینی کنم کدام تیم قهرمان می‌شود، چون هر دو تیم بازی‌های سختی دارند. ما هم باید در لیگ برتر با استقلال روبه‌رو شویم و حس می‌کنم از این تیم امتیاز خواهیم گرفت.

مدافع ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا قرار است در این تیم بماند یا خیر، گفت: قرارداد من در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و خوشحالم که از لحاظ آماری بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم. من در ذوب‌آهن آرامش دارم و طبیعتاً اگر شرایط مهیا باشد، دوست دارم بمانم. در ذوب‌آهن حاشیه و جنجال نمی‌بینید و بازیکن با تمرکز کارش را انجام می‌دهد، حالا باید دید در پایان فصل شرایط چگونه رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس / ترکیب صداوسیمایی برای جدال حق‌پخش با تلویزیون!
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • استقلال روز چهارشنبه به میدان می‌رود
  • پایان سال‌ها انتظار؛ استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند