Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@11:21:32 GMT

برگزاری تمرین داوران فوتبال در کرمان

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۴۴۲۲

برگزاری تمرین داوران فوتبال در کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تمرین داوران فوتبال کرمان با حضور رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال شهرستان کرمان، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان و مدیر و موسس دفتر نور تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این تمرین که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه بود، با حضور حدوداً ۲۵ داور فوتبال همراه بود. داوران استان کرمان در لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال کشور از حاضرین در این تمرین بودند.

این تمرین زیر نظر مهدی موسی‌پور رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال شهرستان کرمان برگزار شد.

رامشاد فرزانه مدیر و موسس دفتر نور تهران که حامی داوران فوتبال کرمان است، در این تمرین حاضر بود و دقایقی با همراهی رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال شهرستان کرمان و رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان کرمان به تماشای تمرین داوران فوتبال کرمان نشست.

 

 

 

 

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال داوران فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد

تنش‌ها پس از جنجال ال‌کلاسیکو افزایش یافته است. کمیته داوران از عملکرد داور ال‌کلاسیکو دفاع کرده و آن را بسیار قابل‌توجه می‌داند.

طرفداری | خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، پس از اتفاقات داوری در ال‌کلاسیکو با لحنی تند اعلام کرد که اگر شواهد کافی پیدا کند، خواهان تکرار این بازی است. صحبت‌هایی که با مخالفت کمیته داوران فوتبال اسپانیا (CTA) روبرو شده است.

به گزارش خوزه فلیکس دیاز از مارکا، پس از جنجال داوری در خصوص رد کردن ضربه لامین یامال که ژاوی و بازیکنان بارسلونا اعتقاد داشتند که آن توپ به گل تبدیل شده است، رئیس باشگاه بارسلونا در ویدیویی اعلام کرد که آنها اگر شواهد کافی پیدا کنند خواهان تکرار این بازی هستند. اما این خواسته لاپورتا با موضع محکم کمیته داوران اسپانیا روبرو شده است و آنها هیچ قصدی برای ارائه فیلم یا تصاویر داوری و VAR به بارسلونا ندارند.

اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟ کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد رئال مادرید بی‌تفاوت

به نظر می‌رسد رئال مادرید از تهدیدهای لاپورتا هراسی ندارد. آنها معتقدند که هر تیمی می‌تواند در مورد تصمیمات داوری بحث و گفتگو کند. رابطه بین بارسلونا و رئال مادرید همچنان پرتنش است. در حالی که سران آنها ظاهراً با یکدیگر مودبانه رفتار می‌کنند و در کنار هم لبخند می‌زنند، اما ماجرای سوپرلیگ و پرونده نگریرا که همچنان ادامه دارد، نشان‌دهنده شکاف عمیقی بین این دو باشگاه، به خصوص در مورد داوری، است.

بیشتر بخوانید: بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!

انتظار بازبینی بازی وجود ندارد

کمیته فنی داوران (CTA) هیچ برنامه‌ای برای بررسی گل مورد بحث در ال‌کلاسیکو ندارد. آنها سیاستی سخت در مورد عدم به اشتراک گذاشتن تصاویر VAR با باشگاه‌ها دارند و دلیلی برای استثنا قائل شدن در این مورد نمی‌بینند. CTA همچنین از عملکرد داور بازی، سوتو گرادو، دفاع کرده و آن را بسیار قابل‌توجه می‌داند. چیزی برای سرزنش داور ال‌کلاسیکو وجود ندارد. آنها تاکید می‌کنند که داور به خوبی می‌دانست که چگونه بازی را کاملاً کنترل کند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • کمیته داوران هیچ فیلمی به بارسا نمی‌دهد!‏
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • برگزاری کلاس مربیگری درجه B آسیا در یزد