Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:47:59 GMT

البرز در شرایط سخت کرونایی قرار دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۴۴۶۱

البرز در شرایط سخت کرونایی قرار دارد

عزیزاله شهبازی درنشست شورای آموزش و پرورش استان البرزکه روز پنجشنبه درسالن شهدای دولت برگزارشد، اظهارداشت: با توجه به شدت گرفتن موج دوم کرونا دراین استان لازم است همه نشست های دستگاه های اجرایی و ستادی به صورت ویدئو کنفرانس برگزارشود.
وی با اشاره به اینکه ازسوی استانداری البرز به ستاد ملی کرونا درخواست هایی برای اعمال محدودیت ها دراین شرایط کرونایی دراستان ارسال شده است، خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از ویروس کرونا باید همه به توصیه هایی که عنوان می شود توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: به دلیل شدت گرفتن کرونا درالبرز درخواست کرده ایم که محدودیت ها دوباره تمدید شود.
شهبازی با بیان اینکه ازهمه مردم می خواهیم که درخانه بمانند و درشرایط اضطراری از خانه خارج شوند، یادآورشد: در۲۴ ساعت گذشته تعداد مبتلایان به بیماری کرونا دراستان افزایش یافته است.
وی تصریح کرد: دراین مدت تعداد مراجعان به مراکز درمانی و بیمارستانی، جوانان مبتلا به ویروس کرونا وهمچنین بستری شده ها درسی سی یو افزایش یافته است که این یک هشداراست.
وی با بیان اینکه تعداد بهبود یافتگان کرونایی نیزدراستان کم شده است، اضافه کرد: درمدت ۴۸ ساعت گذشته تعداد افرادی که نیاز به دستگاه های تنفسی دارند، بیشترشده و همچنین تعداد مراجعات حضوری افراد به دلیل مشکلات تنفسی به مراکز درمانی افزایش یافته است.
استاندارالبرزگفت: مردم باید خیلی مراقب باشند و از طرق مختلف به خصوص رسانه ها وفرهنگیان در آموزش و پرورش که دسترسی به دانش آموزان و اولیا دارند انتظارمی رود درزمینه آگاهی بخشی به مردم درخصوص پیشگیری از کرونا و خود مراقبتی اطلاع رسانی کنند.
شهبازی ادامه داد: استان البرز همانند ۱۳ استان دیگر به دلیل قرارگرفتن درخط قرمز بیماری کرونا ، شرایط خوبی ندارد لذا مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی از افزایش بیشتراین بیماری جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: شرایط امروز البرز بسیارحساس تر از اسفند و فروردین ماه است و به مردم هشدار داده می شود که اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

برچسب‌ها ویروس کرونا البرز در خانه بمانیم پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا البرز در خانه بمانیم ویروس کرونا البرز در خانه بمانیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال در استان البرز از دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

به گزارش جام جم آنلاین البرز،معصومه جودکی با اعلام این خبر افزود:از سال۲۰۰۱ تا کنون با تلاش همکاران مراکز بهداشت، پوشش بالای واکسیناسیون جاری و انجام با کیفیت عملیات ایمن سازی تکمیلی سالیانه، وضعیت عاری از فلج اطفال در کشور تداوم داشته است. اما احتمال ورود و انتشار مجدد این بیماری با وجود دو کشور همسایه افغانستان و پاکستان که بیماری فلج اطفال در آن‌ها بومی می‌باشد، وجود دارد که برنامه ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال ویژه کودکان اتباع در استان البرز انجام می‌شود.
وی ادامه داد: عملیات سالیانه ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال که بر اساس توصیه‌های سازمان جهانی بهداشت به منظور حفظ دستاورد بزرگ ریشه کنی این بیماری و به حداقل رساندن خطر ورود و چرخش مجدد ویروس فلج اطفال انجام می‌شود، امسال نیز در دو مرحله ۲ تا ۴ اردیبهشت ماه و ۳۰ اردیبهشت تا ۱ خرداد ماه در استان انجام می‌شود.
معاون بهداشت دانشگاه گفت: برنامه ایمن سازی تکمیلی جهت کودکان زیر ۵ سال اتباع غیر ایرانی به ویژه کودکانی که در کلونی‌ها و محل تجمع عمده مهاجرین مستقر هستند و کلیه نقاطی که پوشش واکسیناسیون کمتر از حداقل انتظار را دارند انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • آغاز ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال در استان البرز از دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آغاز ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در البرز
  • آغاز ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال در البرز
  • سندروم پس از کرونا چیست؟