Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های صهیونیستی مدعی پیشنهاد جدید تل‌آویو به حماس در زمینه تبادل اسرا شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت الخلیج الجدید، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع ناشناس اعلام کرد که تل‌آویو پیشنهاد جدیدی برای حماس در خصوص تبادل اسرا ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اطلاعات منبع مذکور٬ رژیم صهیونیستی از طریق واسطه‌ها پیشنهاد جدیدی در این زمینه به حماس داده٬ اما هنوز پاسخ آن را دریافت نکرده است.

شبکه 12 تلویزیون اسرائیل گزارش داد که این رژیم آماده مذاکره با حماس درباره ابتکار پیشنهادی «یحیی سنوار» رئیس دفتر حماس در نوار غزه است.

رژیم اسرائیل| از لغو رزمایش بزرگ نظامی تا قرار گرفتن بالگرد حامل فرمانده ارتش در آستانه سقوطرژیم اسرائیل|آیا ویروس کرونا پایان نتانیاهو را رقم خواهد زد؟ارتش رژیم اسرائیل در مرز لبنان به حال آماده باش در آمدرژیم اسرائیل|«گانتس» در قرنطینه قرار گرفتتشدید بحران کرونا در مناطق اشغالی؛ مدیر سلامت عمومی اسرائیل استعفا کرد

یحیی سنوار در 2 آوریل گذشته اعلام کرد که حماس طی ابتکاری بشردوستانه و با توجه به شیوع ویروس کرونا آماده است تا در ازای اقدام اسرائیل برای آزادی اسرای سال خورده و بیمار فلسطینی‏، امتیاز محدودی درباره اسرای رژیم صهیونیستی ارائه کند.

در حال حاضر چهار صهیونیست در اسارت حماس در غزه به سر می‌برند که دو تن از آن‌ها از نظامیان این رژیم هستند که در جریان حمله نظامی تابستان سال 2014 رژیم صهیونیستی به غزه اسیر شدند و دو نفر دیگر در سال‌های گذشته و به شکل نامعلومی وارد غزه شده بودند.

جنبش حماس در ازای آزادی این اسرای صهیونیست٬ خواستار آزادی اسیران فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرای فلسطینی جنبش مقاومت اسلامی |حماس رژیم صهیونیستی (اسرائیل) بیشتر بخوانید... رژیم اسرائیل| از لغو رزمایش بزرگ نظامی تا قرار گرفتن بالگرد حامل فرمانده ارتش در آستانه سقوط رژیم اسرائیل|آیا ویروس کرونا پایان نتانیاهو را رقم خواهد زد؟ ارتش رژیم اسرائیل در مرز لبنان به حال آماده باش در آمد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرای فلسطینی جنبش مقاومت اسلامی حماس رژیم صهیونیستی اسرائیل اسرای فلسطینی حماس اسرائیل رژیم صهیونیستی رژیم اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ضبط شده فرمانده حماس پس از ادعای اسرائیل در مورد ترور مروان عیسی

جنبش حماس امروز چهارشنبه پیامی ضبط شده از «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس منتشر کرد.

روزنامه رای الیوم نوشت، محمد الضیف در این پیام مردم اردن، لبنان، مصر، الجزایر، مغرب، پاکستان، مالزی، اندونزی و تمامی نقاط جهان عرب و اسلام را مورد خطاب قرار داد و از آنها خواست تا راهپیمایی برای فلسطین را آغاز کنند و اجازه ندهند محدودیت‌ها، افتخار شرکت در آزادسازی مسجدالاقصی را از آنها سلب کنند.

این دومین پیام الضیف از زمان بر عهده گرفتن مسئولیت حملات ۷ اکتبر علیه رژیم صهیونیستی است؛ ۷ اکتبر، الضیف در پیامی صوتی آغاز عملیات نظامی علیه رژیم صهیونیستی موسوم به «طوفان الاقصی» را اعلام کرد.

الضیف این پیام را یک روز پس از ادعای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر ترور «مروان عیسی» ۵۸ ساله، فرمانده القسام در جریان حمله دو هفته پیش در غزه منتشر کرد و از جهان عرب و اسلام خواست با اموال و جانهایشان در راه خدا جهاد کنند.

رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر جنگی ویرانگر را در نوار غزه به راه انداخته است که ده‌ها هزار تلفات غیرنظامی را که بیشتر آنها کودک و زن هستند، به جای گذاشته است.

منبع: ایسنا

tags # حماس سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • رئیس موساد: امکان توافق با حماس برای مبادله اسرا وجود دارد
  • خبر رئیس موساد از امکان توافق با حماس برای مبادله اسرا
  • پیام ضبط شده فرمانده حماس پس از ادعای اسرائیل در مورد ترور مروان عیسی
  • بن‌بست مذاکرات آتش‌بس غزه با کارشکنی‌ صهیونیست‌ها
  • اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی در ترور رهبران حماس و نجات اسرا
  • اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا
  • مقاومت فلسطین: صهیونیست‌ها حرفی از آتش‌بس نمی‌زنند
  • ادعای ارتش رژیم صهیونیستی در ترور یک فرمانده حماس
  • درخواست سناتور آمریکایی برای مشروط کردن صادرات سلاح به تل آویو
  • اذعان رژیم صهیونیستی به کشته شدن اسیر خود در غزه